حوزه تامین مالی و سرمایه گذاری قشم تخصصی می شود

تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم با شركت تامين سرمايه امين به منظور گسترش خدمات مشاوره ای مالی و سرمایه گذاری مشترک سه جانبه، به امضا رسید.

به گزارش فرینا، این تفاهم نامه مشترک، ظهر امروز 26 بهمن ماه به امضای حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان، رضا باقری نژاد، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه قشم و سعید بداغی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت تامین سرمایه امین رسید.

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه که برای اولین بار در تاریخ تاسیس مناطق آزاد کشور، توسط منطقه آزاد قشم با نخستین و بزرگ ترین شرکت تامین سرمایه کشور منعقد می شود، استفاده از خدمات مشاوره ی مالی  و سرمایه گذاری شرکت تامین سرمایه امین است.

مشاوره تدوین طرح توجیهی برنامه کسب وکار، برندینگ، بررسی گزینه‌های سرمایه گذاری و استراتژی ورود به بازار، مشاوره طراحی ساختار های معامله و قرارداد پشتیبانی در معاملات، طراحی ساختار و پیاده‌سازی همکاری تجاری استراتژیک، مشاوره اصلاح ساختار شرکتی، تدوین استراتژی اصلاح ساختار طراحی و پیاده سازی ساختار سرمایه بهینه، مشاوره طراحی و پیاده سازی نهادها و ابزارهای نوین تامین مالی، مشاوره تامین مالی پروژه های زیرساختی و ارائه مدل های تامین مالی مبتنی بر مشارکت عمومی و خصوصی از جمله موضوعات ارایه شده در بخش مشاوره خدمات مالی این قرارداد می باشد.

در بخش مشاوره تامین مالی نیز، ارایه مشاوره در موضوعاتی از قبیل عرضه اوراق تامین مالی، عرضه عمومی اوراق بهادار، تاسیس صندوق های سرمایه گذاری مبتنی بر تامین مالی در بازار سرمایه، عرضه تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق تامین مالی و واحدهای سرمایه گذاری صندوق های مبتنی بر تامین مالی از بازار سرمایه، تامین ارکان  انتشار اوراق تامین مالی و واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق ها، مشاوره در بهینه سازی ترکیب تامین مالی و مشاوره تامین مالی پروژه ای از مفاد مطرح شده در این قرارداد است.

بند سوم این قرارداد در بخش مشاوره سرمایه‌گذاری نیز موضوعاتی مرتبط با طراحی و تأسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری جدید با معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری فعلی شرکت تأمین امین، مدیریت دارایی و سبدگردانی، تأسیس صندوق‌های بازارگردانی سهام و ارائه خدمات مدیریت ثروت اقتصاد اختصاصی را شامل می‌شود.

این تفاهم‌نامه در 9 ماده و 3 تبصره از 26 بهمن‌ماه به مدت یک سال از اعتبار برخوردار است.

گفتنی است، شرکت تأمین سرمایه امین با ارائه مشاوره تأمین مالی شرکتی، طیف وسیعی از خدمات در زمینه تسهیل تصمیم‌سازی مدیران شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف مرتبط به ساختار مالی شرکت و مؤثر بر هزینه‌ها و درآمدها را برعهده دارد.

این شرکت به‌عنوان نخستین شرکت تأمین سرمایه کشور، در بازار سرمایه ایران است که از ۲۸ فروردین ۱۳۸۷ تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار رسماً فعالیت خود را در حوزه بانک‌داری سرمایه‌گذاری (تأمین مالی) در کشور آغاز کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.