برگزاری آیین شب شعر بهمن در قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری آخرین برنامه امسال دورهمی شاعران انجمن شعر قشم در آیین شب شعر بهمن خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری گفت: این برنامه فرهنگی و هنری شب گذشته با هدف ارتقای روحیه شادی و ایجاد فضای مفرح برای مردم، توسط انجمن شعر قشم و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در سالن مرکز بین المللی رشد برگزار شد.
کمساری ادامه داد: در این جلسه 16 تن از شاعران جزیره قشم و اعضای انجمن شعر این شهر قطعات ادبی خود را با موضوع آزاد قرائت کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با اشاره به توان هنری اعضای انجمن شعر قشم افزود: اشعار بیان شده در قالب های مختلف از جمله غزل، شعر نو، سپید، چهارپاره و ترانه با محتواهای مختلف عاشقانه، اجتماعی، سیاسی، طنز و ... ارائه شد.
به گفته کمساری؛ در بخشی از این برنامه، کیانوش محبی از اعضای انجمن شعر قشم قطعه جدیدی را در گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قرائت کرد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر انجمن شعر قشم با بیش از 25 عضو به عنوان یکی از انجمن های فعال در کانون هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم مشغول فعالیت هنری است.
گفتنی است، کانون هنر قشم آبان ماه سال ۱۳۹۲ تشکیل شد و هشت انجمن نمایش، موسیقی، خوشنویسی، شعر و ادب، عکاسان خلیج فارس، قرآن و عترت، هنرهای تجسمی و داستان در آن فعالیت می کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.