برگزاری جشن سالگرد بیست و چهارمین سال تاسیس شرکت خدمات هوایی پیام  و تقدیر از مدیران عامل ادوار گذشته  

جشن سالگرد بیست و چهارمین سال تاسیس شرکت خدمات  هوایی پیام  و تقدیر از مدیران عامل ادوار گذشته با حضور نادر ثناگو مطلق مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونان و سایر مدیران و دیگر همکاران منطقه ویژه اقتصادی پیام در سالن ترمینال مسافری فرودگاه برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این مراسم از مدیران عامل ادوار گذشته این شرکت نیز با اهدای لوح سپاس ، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
این گزارش می افزاید شرکت خدمات هوایی پیام به دنبال توافق بین شرکت مخابرات ایران و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران جهت تسهیل در ارائه خدمات پستی و مخابراتی شکل گرفته که تاریخچه فرودگاه پیام به اواخر دهه شصت برمی‌گردد. از سال ۱۳۷۴و با  عنوان مرکز خدمات هوایی جهت ارائه خدمات هوایی، حمل ونقل، توزیع بار، کالاهای پستی و ارائه خدمات هلیکوپتری به نقاط صعب العبور در شرایط جوی متفاوت و پشتیبانی از عملیات توسعه و تائید و تجهیزو نگهداری مراکز، دستگاه ها و امکانات مخابراتی و پستی کشور فعالیت خودرا شروع نمود.
لازم به ذکر است با توجه به موقعیت و جایگاه شرکت و همجواری آن با تهران بنا به مصوب تیرماه ۱۳۸۲ هیات دولت ۳۶۰۰ هکتار از اراضی فرودگاه پیام، بعنوان منطقه ویژه اقتصادی تعیین گردیده و با توجه به وظایف مندرج در اساس نامه و پتانسیل قانون منطقه ویژه و امکانات موجود، فعالیت های شرکت در چهار زمینه خدمات فرودگاه، ایرلاین پیام، منطقه ویژه اقتصادی و هاب پستی تقسیم بندی شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.