تقدیر از زحمات نیروهای خدمات شهری و فضای سبز شهرهای قشم و درگهان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ضیافت صبحانه در محل هتل ژئوپارک شهر قشم از خدمات شایسته نیروهای خدمات شهری و فضای سبز شهرهای قشم و درگهان تقدیر کرد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در این مراسمی که به پاس خدمات ارزشمند نیروهای خدماتی شرکت تعاونی کارکنان این سازمان و همچنین نیروهای مدیریت امور شهری و روستایی و فضای سبز سازمان در طول سال به ویژه در ایامی که جزیره با حضور انبوه مسافران و‌ گردشگران شور و نشاط خاص دارد، تجلیل کرد.
مومنی با حضور جمعی از معاونان و مدیران این سازمان با ابراز خرسندی از نتیجه زحمات نیروهای خدمات شهری و فضای سبز شهرهای قشم و درگهان و روستاهای همجوار، از آنها خواست تا در روزهای پیش رو با تمام قوا شهر را برای میزبانی مناسب از گردشگران و مسافران آماده کنند.
با توجه به اینکه ‌در ایام منتهی به تعطیلات ‌نوروز تعداد بیشماری از هموطنان سراسر کشور سفر به جزیره قشم را در برنامه خود دارند، و به جهت نیاز مستمر به نظافت و پاکیزگی در این ایام، نیروهای خدمات شهری و روستایی و همچنین نیروهای فضای سبز قشم در تلاش هستند تا خدمات به نحوی شایسته در اختیار مسافران و گردشگران و قشموندان قرار گیرد.
گفتنی است، شهرستان قشم در روزهای پایانی سال و ایام منتهی به تعطیلات نوروز پذيراي گردشگران زیادی است و يكي از مراكز اصلي حضور گردشگران محسوب مي شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.