مومنی؛

حضور در انتخابات اقدامی ملی، شرعی و همایشی مهم برای داشتن ایرانی موفق و آباد است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم امروز جمعه دوم اسفند سال ۱۳۹۸ با حضور در مدرسه شهید ناصر هوشیار، رای خود را برای انتخاب نمایندگان مجلس یازدهم به صندوق انداخت.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در گفت وگوی کوتاه با خبرنگار روابط عمومی این سازمان، شرکت در انتخابات را اقدامی ملی، شرعی و همایشی مهم برای داشتن ایرانی موفق و آباد برشمرد.
مومنی با تاکید بر وجود  مشکلات و سختی ها در کشور، افزود: انتخاب درست و سنجیده و حضور نمایندگانی با دانش، تخصص و مومن به ارزش های انقلاب اسلامی، نقش مهمی در تصویب قوانین برای کاهش مشکلات به همراه خواهد داشت.
وی، دوم اسفند ۱۳۹۸ را نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی برشمرد و با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی تبلیغات وسیعی برای دلسرد کردن مردم و کاهش مشارکت آنان در انتخابات مجلس یازدهم انجام داده اند، افزود: اطمینان دارم مردم ایران اینبار هم با حضور معنادار و حداکثری خود در این همایش ملی، برخلاف مسیر دشمنان حرکت خواهند کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از مردم مهربان و همیشه در صحنه قشم درخواست کرد هرچه زودتر با حضور در محل اخذ رای، نام نمایندگان توانمند مجلس یازدهم‌ را به صندوق های رای بیندازند.
مردم قشم نیز همانند دیگر هموطنانمان در سرتاسر کشور از صبح امروز برای انتخاب نمایندگان دوره یازدهم مجلس به پای صندوق های رای حاضر شده اند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.