احداث بلوار اسكله سهيلي با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال

مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از ساخت بلوار اسكله تفریحی جنگل حرای روستای سهيلي با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین ناصری نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: بلوار اسكله تفریحی جنگل حرای روستای سهيلي به طول 2.6 کیلومتر با هدف بهینه سازی و دسترسی آسان گردشگران و علاقمندان به بازدید از این ژئوسایت طبیعی در دست احداث است.
ناصری نژاد ادامه داد: بخشی از این پروژه شامل؛ روشنايي، جدول و زيرسازي به ارزش 12 میلیارد ریال  با مشاركت دهياري روستای سهیلی(6 میلیارد ریال)  و سازمان منطقه آزاد قشم(6 میلیارد ریال) به انجام رسیده است.
به گفته وی، آسفالت این مسیر نیز  به ارزش 18 میلیارد ریال توسط مدیریت امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در حال انجام است.
مدیر امور فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به نزدیک شدن تعطیلات ایام عید گفت: امیدواریم امسال با فعالیت های توسعه ای گسترده ای که در جزیره با همکاری همه نهادها به وقوع پیوسته، اوقات خوشی را برای گردشگران رقم بزنیم.
گفتنی است، اسکله تفریحی جنگل های حرای روستای سهیلی قشم، اسفند ماه سال گذشته افتتاح شده و با 130 قایق تفریحی، 90 قایق صیادی و 30 غرفه صنایع دستی برای 640 تن از ساکنین این روستا اشتغال ایجاد کرده و پذیرای یک هزار 600 گردشگر است.
این جنگل‌ها به‌عنوان یکی از ژئوسایت های ژئوپارک جهانی قشم در سازمان جهانی یونسکو به ثبت رسیده و هرساله میزبان هزاران گردشگر ایرانی و خارجی است که برای دیدن شگفتی‌های شیوه زندگی این درختان شوره زی به جزیره قشم سفر می‌کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.