اهدای 2 میلیارد ریال کتاب به کتابخانه های عمومی قشم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم از اهدای 2 میلیارد ریال کتاب توسط این اداره کل به نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با اعلام این خبر، اضافه کرد: این اقدام در راستای اجرای تفاهم نامه حمايت از فعاليت هاي فرهنگي جزيره قشم با معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي کشور در سال 98 صورت گرفته است.
کمساری ادامه داد: هدف اصلی از اهداي ساليانه بالغ بر دو ميليارد ريال كتاب به كتابخانه هاي عمومي و مراكز فرهنگي هنري، اشاعه فرهنگ كتاب و كتابخواني و ساير امور فرهنگي در جزیره قشم است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تفاهم نامه مذكور همطراز تفاهم نامه های منعقد شده در ساير مراكز استان ها بوده و این مهم بر اساس تفويض اختيار انجام شده  به سازمان صورت می پذیرد
به گفته کمساری؛ اهدای این کتاب ها با هدف پویایی بیشتر بخش کودک و نوجوان و استفاده شهروندان از منابع به روز، پس از مکاتبه و رایزنی ها، در اختیار کتابخانه های عمومی قشم قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این کتاب ها در حوزه های مختلف ادبیات، دین، جغرافیا، زبان، تاریخ، فسلفه، روانشانسی، داستان و کتاب های ویژه کودک و نوجوان در کتابخانه های جزیره قشم جهت مطالعه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: فعاليت هاي فرهنگي اين اداره کل براساس تفویض اختیار صورت گرفته از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مستقل بوده و طي سال هاي اخير، علاوه بر توسعه فرهنگي، ثمرات بسیاری در این منطقه داشته است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.