سازمان های مردم نهاد قشم، تسهیلگران شیوه های آموزشی پیشگیری از کرونا

مدیر اجتماعی و سلامت و مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده از سازمان های مردم نهاد به عنوان نیروهای کمکی و تسهیلگران شیوه های آموزشی برای پیشگیری از بیماری کرونا یاد کرد.

به گزارش فرینا، در جلسه ای که با میزبانی مدیریت اجتماعی و سلامت و مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده و حضور سمن های فعال در جزیره قشم برگزار شد، فرشته سلجوقی خواستار همکاری این نهادهای مردمی در کنترل استرس حاکم بر جامعه و آموزش شیوه های صحیح خودمراقبتی برای پیشگیری و کنترل این ویروس شد.
سلجوقی در این جلسه با اشاره به حمایت های سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم راسا دستور توزیع ماسک های موجود در گمرک را با مجوز دادستان شهرستان داد تا ضمن تاکید بر تعهدپذیری سازمان، وظیفه خود را در قبال مسوولیت پذیری اجتماعی به انجام برساند.
به گفته مدیر اجتماعی و سلامت و مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده، 15 دستگاه تب سنج، ١٠٠دست لباس(گان) ویژه، تهیه و توزیع آب ژاول به مراکز عمومی جهت ضدعفونی از سوی این سازمان انجام شده و به منظور مراقبت های بیشتر، اتوبوس آمبولانس این مجموعه در بندر لافت مستقر شده است.  
وی در ادامه خواستار همراهی و همکاری سمن های فعال در حوزه سلامت جزیره برای انتقال مفاهیم آموزشی و خودمراقبتی به مردم شد و افزود: در بخش سخت افزاری سازمان با همکاری شبکه بهداشت و درمان وظایف خود را انجام می دهد و در بخش نرم افزاری و آموزش فعالان مردمی باید وارد عرصه شوند.
در این جلسه که با حضور مدیران سازمان های مردم نهاد جزیره برگزار شد، این فعالان نظرات و پیشنهادات خود را برای ارایه در جلسه ستاد بحران منطقه آزاد قشم به مدیر اجتماعی و سلامت این سازمان ارایه کردند تا مباحث مورد نظر در جلسه ستاد بررسی و در صورت امکان اجرایی شود.
 با پیگیری های فرشته سلجوقی و به دستور مستقیم رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مجوز حضور نماینده سازمان های مردم نهاد جزیره در ستاد بحران صادر شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.