مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم؛

هیچ خسارتی ناشی از حضور ملخ های صحرایی گزارش نشده است

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با انجام پایش های روزانه در عرصه فضاهای سبز شهری و روستایی تاکنون هیچگونه خسارتی ناشی از حضور ملخ های صحرایی گزارش نشده است.

به گزارش فرینا، فرج طهماسبی با اعلام این خبر بیان داشت: این پایش های روزانه در تمامی نقاط جزیره، با همکاری اداره جهاد کشاورزی شهرستان قشم تا پایان کنترل این آفت ادامه خواهد داشت.
طهماسبی از تشکیل اکیپ ردیابی و مبارزه با آفت ملخ صحرایی در سطح جزیره خبر داد و تاکید کرد: تاکنون گزارشی از خسارت دیدن گونه های گیاهی ناشی از حضور ملخ صحرایی مشاهده نشده است.
وی ادامه داد: با توجه به مشاهده و ورود موج جدید آفت خطرناک ملخ صحرایی در استان هرمزگان و هشدار سازمان فائو و به منظور جلوگیری از گسترش خسارت و آلودگی در جزیره قشم در هماهنگی کامل با اداره جهاد کشاورزی شهرستان هستیم.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در حال حاضر تمامی تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز جهت سمپاشی مناطق آلوده احتمالی توسط شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان پیمانکار حفظ و نگهداری فضای سبز جزیره تهیه شده و آماده ارایه خدمات است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.