استقرار اکیپ بهداشتی در مبادی ورود مسافر و کالا به جزیره قشم

مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد قشم از استقرار اکیپ های بهداشتی در مبادی ورودی جزیره قشم و ادامه فعالیت گمرک با هدف ترخیص کالای تجار و بازرگانان خبر داد.

به گزارش فرینا، هرمز امیری با اعلام این خبر اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته  امدادگران دفتر کنترل مراقبت های مرزی به صورت مستمر بر ورود و خروج ملوانان، ناخداها و مسافرانی وارد جزیره می شوند، نظارت دارند.
امیری ادامه داد: تعطیلی و ایجاد وقفه در فعالیت گمرک منطقه آزاد قشم به علت بروز بیماری کرونا صحت ندارد و کذب است.
وی با اشاره به حفظ نکات بهداشتی توسط پرسنل مدیریت توسعه تجارت منطقه آزاد قشم، افزود: نیروهای این مدیریت با هدف ترخیص به موقع کالای بازرگانان به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در ادامه تدابیر پیشگیرانه و در پاسخ به درخواست مردم، تا زمان کنترل بیماری و تثبیت اوضاع، اکیپ غربالگری بیماری کرونا در تمامی مبادی ورودی جزیره مستقر و تمام ورود و خروج های جزیره را مورد سنجش قرار می دهند.
به گفته امیری؛ پرسنل کشتی ها و لنج های باری زمانی مجوز خروج از اسکله را دریافت می کنند که تیم کنترل مراقبت های مرزی سلامت آنها را تایید کرده باشند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از برگزاری نخستین جلسه کمیته هماهنگی کنترل و مراقبت مرزی (IHR) قشم در اواسط بهمن ماه سال جاری، تیم های مراقبتی و اکیپ های بهداشتی در مبادی ورودی دریایی و هوایی جزیره مستقر شده و از همان زمان این تیم ها مشغول بررسی کنترل وضعیت مبادی ورودی در اسکله های بهمن و کاوه هستند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.