توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفت؛

تجلیل از اعضای خط مقدم مبازره با بیماری کرونا

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از اعضای خط مقدم مبازره با بیماری کروناویروس 2019 تجلیل کرد.

به گزارش فرینا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم ضمن تشکر از همراهی ها و حمایت های حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به منظور تامین اقلام و تجهیزات لازم برای پیشگیری و کنترل این ویروس در جزیره قشم اظهار کرد: حمایت شما به عنوان پدر معنوی جزیره مشکلاتی را که به سختی برای ما قابل حل بود، در کمترین زمان ممکن برطرف کرد.
حمیدرضا بهزادی، از اهدای 420 هزار عدد ماسک توسط سازمان منطقه آزاد قشم در شرایطی که حتی کشور در این زمینه با کمبود مواجه است، خبر داد و گفت: دستور اکید شما و پذیرش مسوولیت ترخیص این ماسک ها از گمرک به همراه صدور مجوز از سوی دادستان که همیشه پیشگام همکاری در کارهای خیر هستند، برای همکاران ما که در خط مقدم مبارزه و پیشگیری به سر می برند بسیار دلگرم کننده بود.
بهزادی ادامه داد: ما باید در جنگ با این ویروس سربلند بیرون بیاییم و این تنها با هماهنگی و همکاری همه نهادها و مردم امکان پذیر است.

توانمندی قشم در عبور از شرایط بحران ثابت شده است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تقدیر از تلاش های پزشکان و پرستاران خستگی ناپذیر مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان و بیمارستان پیامبر اعظم(ص) بیان داشت: شرایط ناخواسته‌ به وجود آمده باید با آمادگی کامل مدیریت شود و قشم در تجربیات گذشته نشان داده که در عبور از شرایط بحران توانمند است.
حمیدرضا مومنی از دکتر بهزادی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم به عنوان راهبر و مسوول قانونی این بحران یاد کرد و گفت: شما به لحاظ تخصص و دانش پزشکی راهبر ما هستید و ما آماده ایم تا کمبودها و نیازهای شبکه بهداشت را تا جایی که در توان داریم، تامین نماییم.
به گفته مومنی، قشم یکی از معدود نقاطی است که باتوجه به شرایط ویژه پذیرش گردشگر و تردد بالای مسافر، به خوبی توانسته این بحران را مدیریت کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: ما با داشتن 150 هزار نفر جمعیت در 6 ماهه نخست سال 6 میلیون گردشگر را تجربه کردیم و اگر مدیریت بحران را با همین هماهنگی ادامه دهیم، آسیب کمی خواهیم داشت.
وی افزود: باتوجه به اینکه بحران این بیماری یک مسئله جهانی است تنها راه برای گذر از این مرحله حمایت و همراهی همه ارگان های ذیربط است.
مومنی، کنترل و پیشگیری را بهترین راه حل دانست و اضافه کرد: بستن مبادی ورودی‌ راحت ترین راه است ولی وقتی ما به لحاظ تخصصی، انگیزه و مدیریت توان مقابله با بحران را داریم، باید با این وضعیت مقابله کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به مسوولیت اجتماعی این مجموعه در قبال کسبه و بازاریان عنوان داشت: در قشم و درگهان حدود 15 هزار مغازه دار هست که با گذراندن فصولی که رونق اقتصادی خوبی نداشته، چشم انتظار رسیدن ایام نوروز و بازگشت سرمایه  خود هستند و بستن مبادی ورودی به این قشر بزرگ جامعه جزیره آسیب می زند.
وی بر همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکید کرد و گفت: سعی ما بر این است که نیازهای مرتبط با سلامت مردم جزیره و تجهیزات و اقلام مورد نیاز برای پیشگیری از این بیماری را به دستور دکتر بهزادی در مدت 48 آماده و مهیا کنیم.
مومنی در پایان خود و مجوعه سازمان را سربازانی پیرو رهبران خط مقدم مقابله با کروناویروس 2019 خطاب کرد و اظهار داشت: شما پزشکان و پرستاران به عنوان رهبران خط مقدم باید به صورت ویژه مراقب سلامت خود باشید.
در پایان این مراسم حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اهدای دسته های گل، از زحمات پزشکان و پرستاران شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم قدردانی کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.