ضدعفونی گسترده اماکن قشم

مدیر خدمات شهری، روستایی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از عملیات گسترده ضد عفونی اماکن‌ مختلف شهر قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، فرج طهماسبی اعلام کرد: ضدعفونی اماکن‌ مختلف شهر قشم از جمله بازارها، مجتمع های تجاری، واحدهای اداری سازمان، محوطه بیرونی بیمارستان پیامبر اعظم (ص)، مساجد و اماکن‌ متبرکه با هدف کمک به کاهش احتمال درگیری مردم با بیماری کرونا به طور مستمر توسط نیروهای شرکت تعاونی کارکنان سازمان و واحد آتشنشانی منطقه آزاد قشم ادامه دارد.
طهماسبی ادامه داد: مبادی ورودی و خروجی همانند اسکله های شهید ذاکری، لافت و فرودگاه بین المللی قشم هم با استفاده از آب ژاول تولید شده در شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد و با همکاری نیروهای شرکت توسعه بنادر و فرودگاه بین المللی قشم به طور روزانه و در چند نوبت ضد عفونی می شود.
مدیر خدمات شهری، روستایی و اصناف سازمان متطقه آزاد قشم اظهار داشت: تمامی وسایل پارک ها، سکوها و صندلی ها، کلانتری شهر قشم و خیابان دانش این شهر که محل تجمع فست فود فروشی هاست نیز در جریان خدمات این مدیریت، ضدعفونی شده است. 

وی یادآور شد: تمام سرویس های بهداشتی اماکن یاد شده نیز در این عملیات ها صدعفونی شده و امیدواریم در یک اقدام منسجم و همراهی همه مردم ساکن در جزیره قشم و حتی مهمانانی که به این منطقه سفر می کنند بتوانیم از خطرات بیماری کرونا به سلامت گذر کنیم. 
جزیره قشم با یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.