انتصاب جدید در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با ابلاغ حکمی خانم فیروزه شهبازی را به سمت سرپرست دفتر امور حقوقی و املاک این مجموعه منصوب کرد.

به گزارش فرینا؛ محمد مهدی کربلایی در مراسم معارفه سرپرست دفتر امور حقوقی و املاک شرکت اظهار داشت حفظ پویایی یک سازمان می تواند موجب تسریع در توسعه و پیشرفت آن باشد و ایجاد تغییرات در حوزه های مدیریتی می تواند موجب پویایی شود.
کربلایی اضافه کرد: تغییرات مدیریتی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با محوریت بکارگیری نیروهای جوان، متخصص و متعهد صورت میگیرد و این مساله باید در دستور کار تمامی معاونت ها و زیرمجموعه های این مجموعه قرار گیرد.

وی با تاکید بر حفظ و ارتقا افراد متخصص در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد نیازمند بهینه سازی نیروی انسانی از بدنه کارشناسی تا بدنه مدیریتی در شرکت هستیم.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به سوابق دانشگاهی و کاری سرپرست جدید دفتر امور حقوقی و املاک شرکت گفت: خانم شهبازی علاوه بر فارغ التحصیلی از رشته حقوق، سابقه کار در دفتر حقوقی شرکت را داشته و از وضعیت حقوقی مجموعه شهر فرودگاهی مطلع هستند.

در ادامه مراسم حکم انتصاب سرپرست دفتر امور حقوقی و املاک شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) قرائت شد و تحویل ایشان گردید.

متن حکم خانم فیروزه شهبازی به این شرح است :
نظر به تعهد، تخصص و تجربه به عنوان سرپرست اداره کل دفتر امور حقوقی و املاک شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) منصوب می گردید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از نیرو های متعهد و متخصص در راستای تحقق برنامه ها و اهداف متعالی شرکت اهتمام ورزیده و در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زماعت مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مدظله العالی) بیش از پیش موفق و موید باشید. انشاا...

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)
محمد مهدی کربلایی

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.