کمک ۲۵ میلیارد ریالی منطقه آزادچابهار به مرکز ایزوله کرونا

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: این سازمان ۲۵ میلیارد ریال برای مرکز ایزوله کرونا به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس کمک کرده است.

به گزارش فرینا، عبدالرحیم کردی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین ۲ واحد تولیدی مواد بهداشتی و آرایشی با اصلاحات خط تولید هم‌اینک موادشوینده و ضدعفونی کننده برای تامین نیاز بازار و مردم آغاز بکار کرده است.

کردی بیان کرد: مراکز تجاری و واحدهای خدماتی سطح منطقه آزاد چابهار برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تامین سلامت تجار و مردم تا اطلاع بعدی تعطیل شده و اقدامات پیشگیرانه‌ای با اولویت فضاهای عمومی سطح منطقه آزاد چابهار انجام شده است.

وی افزود: تمامی فضاهای عمومی، سرویس‌های بهداشتی، مساجد، اماکن تفریحی، گردشگری و ورزشی، مدارس، شهربازی پلاژ ساحلی تیس و نقاط پرتردد سطح منطقه آزاد چابهار به صورت روزانه سمپاشی و ضدعفونی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: تمامی همایش‌ها، جشنواره‌ها، رویدادهای فرهنگی، ورزشی، هنری و جشن‌ها لغو شده و برای تامین موادضد عفونی مدارس چابهار توسط منطقه آزاد اقدامات خوبی انجام و تمام مدارس با کمک این سازمان ضدعفونی و گندزدایی شده است.

کردی گفت: پایگاه غربالگری مسافران در ورودی منطقه آزاد با همکاری شبکه بهداشت و درمان چابهار انجام شده و آمادگی کامل برای هرگونه خدمات رسانی و پیشگیری از ویروس کرونا در سطح این منطقه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی گسترده‌ای برای سلامت مردم و پیشگیری از ویروس کرونا در سطح منطقه آزاد بصورت بروشور، بنر، تراکت، تبلیغات محیطی و شبکه‌های اجتماعی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: همراهی و همکاری مادی و معنوی این سازمان برای سلامت مردم با استفاده از تمام ظرفیت‌هاست و در نشست‌های مختلف بر بسیج تمامی امکانات در خصوص پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا تاکید شده است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.