تشریح جزئیات علت پروازهای فوق العاده میان ایران و چین/ پروازهای چایناساترن فقط برای بازگشت اتباع چینی بوده است

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) علت انجام برخی پروازها به چین از تهران را تشریح کرد.

به گزارش فرینا، علی کاشانی حیدری اظهار داشت: پیرو مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر توقف موقت پروازها میان ایران و چین از یازدهم یازدهم بهمن ماه سال جاری بر اساس دستور سازمان هواپیمایی کشوری کلیه مجوزهای پروازی میان ایران و چین تعلیق شد و دو شرکت هواپیمایی چایناساترن و ماهان که در این مسیر پرواز داشتند، عملیات پروازی مسافری خود در این مسیر را متوقف کردند.
کاشامی حیدر افزود: از تاریخ یاد شده تمامی پروازهای مسافری برنامه ای از ایران به چین متوقف شده و فروش بلیت نیز به کلیه مقاصد پروازی در چین به حالت تعلیق در آمد.
وی گفت: از زمان توقف پروازها میان ایران و چین تاکنون یک پرواز برای بازگشت دانشجویان ایرانی از تهران به ووهان در چین و بالعکس انجام شده و همچنین به منظور انتقال تجهیزات و لوازم پزشکی و کمک های بشر دوستانه چین، چند پرواز باری با نظارت دقیق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تهران به این کشور انجام گرفته و عملیات ضدعفونی و گندزدایی هواپیماها و تجهیزات نیز پس از پرواز با نظارت پایگاه مراقبت بهداشت مرزی انجام شده است.
مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بیان داشت: پروازهای شرکت هواپیمایی چایناساترن به ایران نیز در روزهای اخیر فقط برای بازگشت اتباع چینی از ایران به این کشور انجام شده و هیچ مسافر ورودی نداشته است.
کاشانی حیدری افزود: در حال حاضر هیچ پرواز مسافری میان کشور ایران و چین انجام نمی شود و تنها پروازهای فوق العاده باری برای انتقال تجهیزات لازم در جهت مبارزه با بیماری کرونا میان دو کشور صورت می گیرد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.