انتصاب جلیل حقگویان به عنوان رییس هیات کاراته منطقه آزاد قشم

رییس فدراسیون کاراته کشور در حکمی جلیل حقگویان را به عنوان رییس هیات کاراته منطقه آزاد قشم منصوب کرد.

به گزارش فرینا، سید حسن طباطبایی در حکمی خطاب به جلیل حقگویان آورده است: «بنا به پیشنهاد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و نظر به تعهد و تجربه جنابعالی را به موجب این ابلاغ به عنوان رییس هیات کاراته قشم منصوب می نمایم».
در بخش دیگری از این حکم آمده است: «توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم، امید است با اتکال به حضرت حق در انجام امور محوله موفق باشید».
گفتنی است حکم انتصاب رییس هیات کاراته منطقه آزاد قشم در مراسمی توسط حمیدرضا مومنی مدیرعامل این سازمان به جلیل حقگویان اهدا شد.
جلیل حق گویان یکی از ورزشکاران شناخته شده جزیره قشم است که پیش از این مسئولیت ریاست هیات کاراته منطقه آزاد قشم را در کارنامه خود داشته است. او همچنین از آبان ماه سال جاری و در حکمی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، به عنوان سرپرست جدید مدیریت ورزش و جوانان این سازمان منصوب شده و در این مدت عهده دار این مدیریت بوده است.
روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم به نوبه خود برای رییس هیات کاراته منطقه آزاد قشم، آرزوی توفیق و بهروزی دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.