کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با ویروس کرونای وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد(۸):

كاركنان بانك ها كه به علت ابتلاء به ویروس كرونا جانشان را فدا کردند به عنوان شهید خدمت محسوب شوند

وزیر امور اقتصادی و دارایی طی نامه ای به دکتر روحانی، رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران در خواست کرد، به منظور ارج نهادن به جانفشانی های کارکنان شبکه بانکی کشور، که به علت ابتلاء ویروس کرونا جانشان را نثار خدمت به ملت شریف ایران کرده اند، به عنوان شهید خدمت محسوب شوند.

به گزارش فرینا به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، در بخشی از متن نامه فرهاد دژپسند به رئیس محترم جمهور می خوانیم: کارکنان بانک ها که در صف مقدم مقابله با تحریم های ناجوانمردانه بین المللی قرار داشته و تاکنون به خوبی توانسته اند از بخش های مختلف اقتصادی کشور حمایت کنند، این بار نیز همچون شاغلین بخش درمان کمر همت بسته اند تا نگذارند تبعات شیوع این بیماری کسب و کارها را تحت تاثیر خود قرار دهد.
بی شک این ایثارگری ها تا ابد بر تارک درخشان شبکه بانکی کشور همچون الگویی فراموش نشدنی خواهد ماند و انشاله خداوند رحمان، پاداش از دست رفتگان را، بهشت برین اعطاء خواهند فرمود. 
به منظور ارج نهادن به این جان فشانی ها، از حضرت عالی استدعا دارد موافقت فرمایند تا کارکنان شبکه بانکی کشور که به علت ویروس کرونا جانشان را نثار خدمت به ملت شریف ایران کرده اند، به عنوان شهید خدمت محسوب شوند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.