مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

برگزاری طرح قرآنی «خانه های نورانی» در فروردین سال 99

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با اجرای برنامه های مبارزه با شیوع ویروس کرونا و پیشنهاد مسوولان برای خارج نشدن از منزل، طرح قرآنی «خانه های نورانی» با بکارگیری ظرفیت های موسسات تخصصی فرهنگی، هنری و رسانه ای حوزه عترت و قرآن برگزار می شود.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با بیان این خبر، اظهار کرد: در شرایط ویژه ایجاد شده در سطح کشور در اثر شیوع ویروس کرونا، این طرح قرآنی با هدف تقویت انس آحاد جامعه با آموزه های قرآن و عترت و با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و غنی سازی معنوی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با محوریت خانواده برگزار می شود.
کمساری افزود: معرفی فعالیت ها، تولیدات و آثار ممتاز قرآنی موسسات و مراکز قرآنی در فضای مجازی جهت استفاده بهینه عموم مردم و همچنین اطلاع رسانی صحیح و به موقع درخصوص مسایل و رویدادهای حوزه فعالیت های قرآن و عترت در شرایط کنونی اهداف دیگر این طرح هستند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم کمساری تصریح کرد: برگزاری مسابقه های معارفی، تلاوت بر خط (آنلاین) قاریان بین المللی قرآن، آموزش های مجازی، سرگرمی های معارفی و قرآنی مرتبط و ... قالب های پیش بینی شده برای انجام این طرح را تشکیل می دهند.
به گفته کمساری؛ طبق برنامه ریزی صورت گرفته طرح قرآنی خانه های نورانی از اول فروردین تا سی ام فروردین ماه سال 1399 در بستر شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برگزار می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کرونا و همزمان با تعطیلی دانشگاه ها و مدارس سراسر کشور و در پیش بودن تعطیلات نوروز، برگزاری چنین برنامه های قرآنی در بستر فضای مجازی به عنوان وسیله ای مؤثر برای ایجاد رغبت بیشتر در میان خانواده ها به مسایل معنوی مفید خواهد بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.