سال نو را با رعایت استانداردهای سلامت جشن می گیریم

مدیریت غذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم با چیدمانی از هفت سین باستانی بر سفره ای از لوازم کاربردی در آزمایشگاه های غذا و دارو و استاندارد به پیشواز نوروز 99 رفت.

به گزارش فرینا، نسرین نانوایی قشمی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور طی ماه های اخیر هدف از این اقدام را تاکید بر لزوم رعایت استانداردهای سلامتی افراد بیان کرد و گفت: نوروز یکی از کهن ترین جشن های به جا مانده از دوران باستان است که با آداب و رسوم زیادی از جمله گستردن سفره هفت سین همراه است.
نانوایی قشمی ادامه داد: هرکدام از اجزای هفت سین، نشانه مفاهیمی چون سلامتی، رویش، زایش و باروری، فراوانی و برکت و ... است و می دانیم که همه این هفت عنصر خوراکی بوده و ریشه در زمین به عنوان مادر هستی دارند.
وی با آرزوی سلامتی برای مردم کشور و به ویژه مردم جزیره، افزود: قرار دادن این عناصر سلامتی در ظروفی که در آزمایشگاه های استاندارد و غذا و دارو مورد مصرف دارند، تاکیدی دوباره برای داشتن آرزوی سلامتی برپایه رعایت استانداردهای بهداشت و درمان، خصوصا در این ایام بحرانی و شیوع بیماری پاندمیک کووید19 است.
به گفته مدیریت غذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم، پرسنل این اداره برای تسریع امور مربوط به استانداردسازی، روز عید نیز در حال ارایه خدمات به متقاضیان خواهند بود و هدف دیگر برپایی این هفت سین آزمایشگاهی، تزریق روحیه نشاط و امید به زندگی در حین کار به پرسنل این اداره و مراجعه کنندگانی است که با تولیدات خود دغدغه مند سلامت افراد جامعه هستند.
نانوایی قشمی در پایان ضمن درخواست از مردم جزیره برای حفظ قرنطینه خانگی خود، عنوان داشت: امسال نوروزی متفاوت تجربه خواهیم کرد ولی با صبر و شکیبایی برای حفظ پایگاه امن خانه و خانواده در این ایام،  حتما نوروز 1400 را دو برابر زیباتر خواهیم ساخت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.