26هزار مترمربع از اراضی ملی قشم رفع تصرف شد

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با حمایت های بی دریغ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزون بر 26هزار و 731مترمربع از اراضی ملی جزیره قشم به ارزش 68میلیارد و 685میلیون و 500هزار ریال رفع تصرف شد.

به گزارش فرینا، حسین رفیعی با اعلام این مطلب افزود: آزادسازی این میزان اراضی با همت و تلاش همه دستگاه های ذیربط  مجموعا  در طول دو ماه دی و بهمن سال جاری انجام شد.
رفیعی از صدور افزون بر 124 فقره اخطاریه برای 136هزار و 747 مترمربع  ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح جزیره نیز در طول این مدت خبر داد و یادآور شد: همچنین در این مدت برای ساخت و سازهای غیرمجاز چهار پرونده تشکیل و به کمیسیون تخلفات ساختمانی ارسال شده است.
به گفته وی سه پرونده قضایی نیز در طول دو ماه دی و بهمن سال جاری برای متصرفان اراضی ملی در سطح جزیره تشکیل شده و یک پرونده نیز در این مدت به واحد اجرای احکام قضایی ارجاع شده است.
مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تعداد بازدیدها و کنترل برداشت از معادن جزیره قشم را در این مدت 11مورد اعلام کرد و گفت: 18فقره پرونده نیز در این مدت برای حمایت از مسکن روستایی بررسی شده است.
رفیعی تعداد گشت هایی را که به صورت اکیپ برای حراست و حفاظت از اراضی ملی در سطح جزیره در طول این دو ماه انجام شده است افزون بر 300مورد اعلام کرد.
مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از همکاری همه دستگاه های ذیربط  با واحد حفاظت از اراضی ملی سازمان در احقاق حقوق ملی در سطح جزیره قشم از جمله دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، بخشداران، دهیاران و اهالی جزیره قشم و همچنین حوزه های معاونت فنی و زیر بنایی، واحد ژئوماتیک، حراست، حقوقی و املاک و  مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم تقدیر کرد.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت و 67 روستا به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران قرار دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.