پیام نوروزی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

  • شنبه 2 فروردين 1399 - 15:16
  • انزلي
  • 0 دیدگاه
"یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال"

نکوداشت عید نوروز در فرهنگ ایرانی برآمده از اهمیتی است که ایرانیان برای زایش دوباره طبیعت و اعتدال موجود در بهار و برابر شدن روز و شب قائل بوده، و ابعاد مختلف این گرامیداشت را می توان در تمامی نمادها، آداب و رسوم حاکم براین جشن باستانی مشاهده نمود.

نوروز بیانگر لزوم نکوداشت امید به برآمدن سرمای زمستان و زایش دوباره طبیعت است، در نتیجه در فرهنگ ایرانی سعی و تلاش در کنار صبوری از مهمترین مولفه های فرهنگی است که می توان نشانه های آن را در تار و پود دست بافته های این کهن بوم، نیز مشاهده کرد.

سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان قطب اقتصادی شمال کشور؛ به منظور تسریع در درست یابی به اهداف توسعه ای خود، افق های برنامه ای جدیدی در قالب تبدیل شدن به کانون تولید، مبادلات تجاری و مالی با کشورهای اوارسیا تعریف، و راهبرد رشد و توسعه همه جانبه را به عنوان رویکرد اصلی منطقه آزاد انزلی در سال ۹۹ تعیین کرده است.در همین راستا، براساس مزیت های نسبی موجود و مزایای رقابتی ایجاد شده از سوی این سازمان، برندسازی منطقه آزاد انزلی در حوزه های گردشگری، ترانزیتی-بندری و تولیدی-صنعتی در سطح ملی و بین المللی در دستور کار قرار داد.

اینجانب ایمان واثق دارم که سال ۹۹ که توسط رهبر فرزانه انقلاب سال جهش تولید نامگذاری شده است، سال تحقق اهداف بزرگ و خلق موفقیت های درخشان در حوزه های مختلف تولید، ترانزیت، صادرات، گردشگری و شاخص های توسعه ای از سوی منطقه آزاد انزلی خواهد بود و در این میان نقش بخش خصوصی فعال در سطح منطقه و سرمایه گذارانی که به این گروه پرتلاش و تعالی جوی ملحق می شوند، پررنگ تر از هر دوره ای است.

در پایان برای تک تک مردم عزیز کشورمان  سلامتی، بهروزی و موفقیت در خلق ارزش های متعالی در حوزه های کاری خود را، از خداوند متعال خواستارم.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.