۸۶هزار لیتر آب ژاول تحویل سازمان منطقه آزاد قشم شد

مدیرعامل شرکت آب و برق و تاسیسات قشم گفت: از ابتدای راه اندازی فاز سوم تولید آب ژاول در این شرکت تاکنون، 86 هزار لیتر آب ژاول برای ضدعفونی سطوح و اماکن پرتردد سطح جزیره به منطقه آزاد قشم تحویل داده شده است.

به گزارش فرینا، فرامرز مومنی با اعلام این مطلب بیان داشت: این شرکت با تمام توان خود از ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۸ در حال فعالیت برای تولید آب ژاول مورد نیاز منطقه آزاد قشم جهت ضدعفونی کردن اماکن و معابر است.
مومنی ضمن تقدیر از تلاش های ستاد مدیریت بحران مبارزه با کروناویروس گفت:  آب ژاول برای گندزدایی، سفیدکردن و بوزدایی به کار می‌رود و خاصیت ضدعفونی‌کننده آن به دلیل کلر محلول در آن می باشد.
مدیرعامل شرکت آب و برق و تاسیسات قشم ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم جزیره و کشور ادامه داد: امیدواریم با همکاری و تعامل بین مسوولان و تولیدکنندگان اقلام و تجهیزات مورد نیاز در بحث پیشگیری و درمان بیماری کووید ۱۹ با موفقیت کامل از این بحران عبور کنیم.
گفتنی است، آب ژاول برای مصارف گوناگون با درصد های متفاوت از ۰.۰۵ تا ۱۴ درصد مورد استفاده قرار گرفته و محلول ۳.۵ تا ۵.۵ درصد آن با نام وایتکس یا سفید کننده در دسترس عموم بوده و بر حسب نیاز رقیق سازی و استفاده می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.