آمادگی۱۰۰ درصدی بیمارستان جی جیان منطقه آزاد قشم برای پذیرش تمامی بیماران دیالیزی جزیره

بیمارستان خلیج فارس روستای جی جیان با اعمال ضوابط سختگیرانه بهداشت محیطی برای پذیرش بیماران دیالیزی به آمادگی ۱۰۰ درصدی رسید.

به گزارش فرینا، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم و کارشناسان و مسوولان بهداشت محیط این شبکه از روند آمادگی بیمارستان خلیج فارس روستای جی جیان بازدید کردند.
ارتقا سطح تولید سیستم اسمزمعکوس (RO) برای خدمات دهی به بیش از ۶۰ بیمار دیالیزی به صورت همزمان یکی از اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم برای فراهم سازی امکان انتقال بیماران بیمارستان پیامبر اعظم(ص) به بیمارستان خلیج فارس روستای جی جیان است.
بیماران همودیالیزی برای تولید مایعات دیالیز، هر هفته به 400 لیتر آب نیازمندند بنابراین هر بیمار در هر مرحله دیالیز حجم زیادي آب لازم دارد که باید قبل از استفاده با روش هاي اختصاصی تصفیه شود. سيستم اسمز معكوس وظیفه بهبود كيفيت آب مورد استفاده در این عمل حیاتی را برعهده دارد.
در این بازدید بیش از ۳۰ دست گان و ساق دست به همراه عینک های محافظ از سوی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به تیم درمانی این بیمارستان اهدا شد. 
آموزش و ابلاغ مصوبات ضوابط بهداشت محیطی برای کادر پزشکی این بیمارستان، شیوه های جمع آوری و امحا زباله های عفونی و چگونگی ضدعفونی بخش های مختلف  بخشی از برنامه های این بازدید بود.
در حال حاضر و با اقدامات و آموزش های صورت گرفته، کادر پزشکی بیمارستان خلیج فارس روستای جی جیان آماده ارایه خدمات کامل به بیماران دیالیزی بوده و طبق ضوابط بهداشت محیط این بیماران بایستی بدون همراه وارد فضای بیمارستان شده و پس از دریافت خدمات درمانی از سوی کادر پزشکی به همراه بیمار تحویل شوند.
برای افزایش ایمنی و تامین سلامت بیماران فوق الذکر، از ورود همراه به بیمارستان ممانعت شده و تمامی خدمات از سوی کادر درمانی به این بیماران ارایه خواهد شد.
بیمارستان خلیج فارس روستای جی جیان تاکنون به 34 بیمار دیالیزی خدمات ارایه می داد که با آماده سازی های صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد قشم، هم اکنون توان ارایه خدمات به 30 بیمار بیمارستان پیامبر اعظم(ص) را نیز دارد تا به افزایش ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در تنها بیمارستان شهر قشم کمک کند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.