آمادگی کامل سازمان منطقه آزاد قشم برای مقابله با پیامدهای بارندگی ها

معاون عمرانی و سخنگوی ستاد بحران سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همه امکانات و نیروهای این سازمان برای مقابله با ابگرفتگی ها و سیل احتمالی ناشی از بارندگی های پیش رو در سطح جزیره قشم آماده است.

به گزارش فرینا، محرم بهاروند در حاشیه نشست اعضای ستاد بحران سازمان منطقه آزاد قشم که با حضور حمیدرضا مومنی مدیرعامل این سازمان برگزار شد، اعلام کرد: احتمال بارندگی، بر اساس اخطاریه های صادره از سوی سازمان هواشناسی کشور از دوم تا چهارم فروردین ماه سال جاری در سطح جزیره قشم وجود دارد.
به گفته بهاروند، ستاد بحران سازمان منطقه آزاد قشم با تشکیل نشست اضطراری، همه امکانات، تجهیزات و تدارکات سازمان را برای پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه ضایعه بار برای مردم جزیره قشم مورد بررسی قرار داد.
وی با تاکید بر اینکه آماده سازی های لازم از جمله لایروبی ها و تعیین ستادهای معین در سطح  شهرها و روستاها انجام شده است، تصریح کرد: تمام نیروهای خدماتی سازمان همراه با دستگاه های اجرایی مستقر در جزیره آماده هستند در مواقع ضروری مددکار و همیار  مردم آسیب دیده ناشی از حوادث طبیعی باشند.
معاون عمرانی و سخنگوی ستاد بحران سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: ما به عنوان ستاد بحران سازمان منطقه آزاد قشم این اطمینان را به مردم عزیز جزیره قشم می دهیم که شرایط جوی پیش رو را به نحو مطلوب مدیریت کنیم تا کمترین خسارت به مردم وارد شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.