مومنی؛

هدفگذاری در جهش تولید، مهمترین هدف سال جدید

در اولین روز سال جدید معاونان، مدیران و روسای ادارات و واحدهای مختلف سازمان منطقه آزاد قشم با رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان دیدار کردند و حلول سال جدید را به وی تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش فرینا، حمید رضا مومنی در این دیدار که امسال بخاطر بحران شیوع ویروس کرونا، برخلاف سال های گذشته به صورت محدود و با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، ضمن تبریک حلول سال نو و فرا رسیدن عید باستانی نوروز  برای همه مسوولان و کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم و خانواده های آنها سالی پربار و توام با سلامتی و موفقیت آرزو کرد.
مومنی با تشکر از زحمات و تلاش های خانواده بزرگ کارکنان این سازمان، سال ۱۳۹۹ را که از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است، برای همه کارکنان بخصوص مدیران و کارشناسان شاغل در بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم فرصتی گرانبها برای خدمت رسانی به بخش های مولد و مراکز تولیدی این منطقه جهت افزایش کمی و کیفی تولیدات آنها دانست.
گفتنی است مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این دیدار بر ضرورت توجه دقیق و جدی مسوولان به اجرای مصوبات ستاد بحران کرونا جهت عبور ایمن مردم جزیره قشم از این بحران تاکید کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.