مصرف بیش از 290 هزار لیتر آب ژاول برای گندزدایی سطح شهر قشم

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از مصرف بیش از 290 هزار لیتر آب ژاول برای گندزدایی سطح شهر قشم با کمک بیش از ۴۰ نیروی خدماتی و آتش نشانی به صورت روزانه خبر داد.

به گزارش فرینا، فرج طهماسبی با اشاره به فعالیت نیروهای خدماتی و آتش نشان از نخستین روز آغاز مقابله با کروناویروس عنوان داشت: حدود 30 نیروی خدماتی شرکت تعاونی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم به همراه 12 نیروی آتش نشان از نخستین روز اسفند ماه تاکنون به صورت روزانه مشغول ضد عفونی تمامی مناطق سطح شهر هستند.
طهماسبی از مصرف بیش از 290 هزار لیتر آب ژاول در این مدت خبر داد و گفت: مبادی ورودیُ مجتمع های تجاری، کمپ پارک ها،بیمارستانها، داروخانه ها، درمانگاه ها و سایر نقاط شهری در این مدت به صورت روزانه ضدعفونی شده است.
به گفته وی، بیش از یک هزار و 100 سطل زباله نیز در این مدت روزی دو بار مورد ضدعفونی با آب ژاول قرار گرفته و این کار تا پایان عبور از مرحله بحران ادامه دارد.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از تهیه 400 لیتر مایع ضدعفونی کننده با غلظت بالا برای ضد عفونی روستاها خبر داد و گفت: این مایع قابلیت رقیق سازی و تبدیل شدن به 40 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده را داشته و آماده تحویل به دهیاران متقاضی است.
طهماسبی در پایان برای ادامه تلاش های این مدیریت در راستای تامین سلامت منطقه آزاد قشم اعلام آمادگی کرد و از مردم خواست تا با حفظ قرنطینه خانگی به کادر خدماتی و تیم بهداشت و درمان جزیره کمک کنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.