مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا:

هیچ مورد جدید مبتلا به کرونا در شهرستان نداریم

مدیر شبڪه بهداشت و درمان شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس و دبیر ستاد مقابله با ویروس ڪرونای شهرستان جلفا گفت: خوشبختانه بر اساس آخرین آمار طی چهار روز گذشته هیچ مورد جدید مبتلا به ڪرونا در شهرستان جلفا ثبت نشده است.

به گزارش فرینا، محمد قنبری با اعلام این خبر گفت: از ابتدای شیوع ڪرونا در سراسر ڪشور تعداد ۱۳ نفر مشڪوڪ به علائم ڪرونا در شهرستان شناسایی شدند ڪه پس از انجام آزمایشات لازم مشخص شد از این تعداد ۸ نفر منفی بوده و ۵ نفرشان مثبت اعلام شد.

قنبری گفت: از بین این ۵ نفر یڪی از آنها ڪه از اهالی هادیشهر بود و به دلیل مشڪلات تنفسی و بیماری زمینه ای ریوی ڪه داشت متاسفانه فوت ڪرد.

به گفته رئیس شبڪه بهداشت و درمان جلفا از ۴ نفر دیگر یڪی از آنها در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز بستری می باشد و روند رو به بهبود دارد و سه نفر دیگر نیز بهبود یافته اند.

محمد قنبری در ادامه همگان را به رعایت بهداشت فردی فراخواند و افزود: گذر از این وضعیت نیازمند توجه و همڪاری تمامی مردم و رعایت نڪات بهداشتی است.

وی در پایان مهمترین راهڪار موثر در مقابله با ویروس ڪرونا را ماندن در خانه و خودداری از سفرهای غیرضروری عنوان ڪرد و تاڪید ڪرد: مردم به اخبار متفرقه و غیررسمی در این خصوص اعتنایی نڪنند و راهڪارهای لازم را رعایت ڪنند تا این بیماری ڪنترل و خاموش شود.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.