بازدید نمایندگان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از بنادر مسافری و مراکز پرتردد

رییس کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و تیم همراه از روند تردد و غربالگری مسافران در بندر شهید ذاکری، کمپ پارک ها و کلوپ های غواصی بازدید کردند.

به گزارش فرینا، رییس کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با اشاره به محدودیت تردد افراد از طریق بندر مسافری شهید ذاکری اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده با بندر شهید حقانی بندرعباس افراد فقط در صورت احراز سکونت در جزیره و داشتن کارت شهروندی می توانند وارد این منطقه شوند.
وی با حضور در بندر شهید ذاکری در این بازدید عنوان داشت: درحال حاضر ورود مسافران تنها با داشتن کارت شهروندی امکان پذیر است و اقدامات انجام شده در خصوص غربالگری سلامت مسافران نیز توسط گروه هلال احمر مستقر در این بندر، در حال انجام می باشد. 
این تیم همچنین با بازدید از مراکز تفریحات آبی و دریایی شهر قشم از تعطیلی کلوپ های غواصی و تفریحی اطمینان حاصل کردند.
به گفته افضلی، تمامی کمپ پارک های سطح شهر قشم به کمک 5 تیم این کمیته بازدید شده و اجازه چادر زدن توسط هیچ فردی در این اماکن داده نمی شود.
رییس کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم همچنین از اعزام ۵ گروه این کمیته برای بازدید میدانی از سطح روستاها خبر داد و گفت: نظارت بر روند ارایه خدمات تمامی صنوف سطح جزیره نیز درحال انجام است.
گفتنی است، از تاریخ ۲۹ اسفند ماه ۹۸ تا پنجم فروردین ماه ۹۹ تاکنون، یک هزار و ۱۸۷ لیتر نوشیدنی و۸۵۱ کیلوگرم موادغذایی تاریخ گذشته توسط این کمیته امحاسازی و معدوم شده است. همچنین ۳ مرکز فروشگاهی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ پلمب شده و ۷ فروشگاه تعلیق شده اند.
۶۵ اخطار کتبی، ۸۹ مورد تذکر شفاهی، تشکیل ۵ پرونده تعزیراتی، کشف ۶۵ کارتن مواد دخانی و بازدید از سطح شهرهای قشم درگهان و روستاهای رمکان، هلر و گیاهدان، بخش دیگری از اقدامات و فعالیت های  کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در این ۶ روز بوده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.