تولد 59 نوزاد در بیمارستان پیامبر اعظم(ص)

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از تولد 59 نوزاد در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم طی 58 زایمان خبر داد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا بهزادی با اعلام این خبر اظهار داشت: در روزهایی که همه مردم درگیر مبارزه با بیماری کووید 19 هستند و بخشی از کادر درمان مشغول ارایه خدمات خود به بیماران کرونایی می باشند، از ابتدای اسفند ماه تا پایان هفته نخست فروردین 99، در 58 مورد زایمان، 59 نوزاد به دنیا آمده اند.
وی با اشاره به آمار جنسیتی نوزادان به دنیا آمده گفت: 30 نوزاد پسر و 29 نوزاد دختر در این مدت به شمار جمعیت قشم افزوده شده اند که در یک مورد زایمان نیز نوزدان دوقلو بوده اند.
به گفته بهزادی، با توجه به اختصاص بخشی از بیمارستان پیامبر اعظم(ص) برای بستری بیماران کرونایی، دغدغه هایی برای ارایه سایر خدمات این بیمارستان بین مردم وجود دارد. لازم به ذکر است که هر بخش کادر مخصوص به خود داشته و از بخش های دیگر جداست. بنابراین احتمال سرایت آلودگی صفر بوده و مردم به لحاظ کنترل شیوع بیماری در این بیمارستان نباید نگران باشند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم در پایان تاکید کرد: ما به عنوان کادر بهداشت و درمان نسبت به پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 حساسیت بیشتری داریم. به همین منظور بخش رسیدگی به بیماران کرونایی در طبقه ای مجزا، ایزوله شده و با نظارت دقیق و رعایت کامل اصول بهداشتی طراحی شده و با سایر قسمت های بیمارستان پیامبر اعظم(ص) هیچ ارتباط و ترددی  ندارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.