برگزاری مانور گشت دریایی جلوگیری از تردد قایق های غیرمجاز

رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از برگزاری مانور گشت دریایی با هدف جلوگیری از تردد قایق های غیرمجاز در راستای تامین سلامت و بهداشت در ایام پیشگیری از شیوع کروناویروس و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین رفیعی، رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با تاکید بر لزوم  حفظ سلامت و امنیت قشموندان در ایام شیوه بیماری کووید ۱۹ بیان داشت: این مانور با حضور مهندس مومنی، رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، قائم مقام و جمعی از روسای کمیته های این ستاد و سرهنگ ضربت فرمانده دریابانی شهرستان قشم در آب های منطقه آزاد قشم برگزار شد.
وی افزود: در این مانور سه فروند قایق تندرو گشت دریایی دریابانی به همراه یک فروند قایق تندروسازمان منطقه آزاد قشم به گشت زنی و بررسی تردد قایق های غیرمجاز از مبدا بندرعباس به جزیره قشم پرداختند.
به گفته رفیعی، اجرای طرح کنترل نظارت و محدودسازی ترددها به منطقه آزاد قشم یکی از مهم ترین اولویت های این ستاد برای کمک به اجرایی کردن هرچه بهتر پیشگیری از شیوع کروناویروس در این منطقه است.
رییس کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک ستاد اجرایی خدمات سفر قشم ادامه داد: این گشت زنی به صورت روزانه در مسیرهای مختلف دریایی تا پایان محدودیت های ترددی ادامه خواهد داشت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.