بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از بازداشتگاه هلر

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با توجه به شیوع ویروس کرونا پیش از ظهر روز شنبه از قسمت های مختلف بازداشتگاه هلر قشم بازدید کرد و ضمن بررسی مسایل و نیازهای آن با تاکید بر ضرورت رعایت همه جوانب بهداشتی جهت تامین سلامتی زندانیان، دستورات لازم برای تامین نیازهای این بازداشتگاه توسط سازمان منطقه آزاد قشم را صادر کرد.

به گزارش فرینا، مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم درباره جزئیات این بازدید با اشاره به اینکه صیانت از سلامتی زندانیان بازداشتگاه هلر قشم از دغدغه های اصلی مدیرعامل این سازمان بوده است، گفت: بازدید حمیدرضا مومنی از این بازداشتگاه با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامتی زندانیان و تامین امکانات و تجهیزات برای رعایت اصول بهداشت فردی و گروهی در آن صورت گرفته است.
نریمان توکلی جویباری افزود: در این بازداشتگاه با توجه به امکان شیوع ویروس کرونا از طریق ورودی های جدید، فضایی به عنوان اتاق های قرنطینه پیش از ورود زندانی جدید به زندان درنظر گرفته شده است که با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم قرار شد تمام تعمیرات از جمله کاشی کاری دیوارها و  نصب سرامیک و موزاییک کف اتاق ها بعلاوه نصب در و پنجره های آنها با هزینه و توسط این سازمان انجام شود.
وی تصریح کرد: همچنین طبق این دستور قرار شد لوازم بهداشتی از جمله شیرآلات مورد نیاز خریداری و نصب شود تا زندانیان از لحاظ حفظ و رعایت بهداشت با مشکلی مواجه نشوند.
توکلی جویباری یادآور شد: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدید که دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، مسئولان بازداشتگاه و جمعی از مدیران سازمان نیز حضور داشتند با تشکر از زحمات دستگاه قضایی شهرستان قشم، بر رعایت حقوق زندانیان و تامین نیازهای قانونی آنها تاکید کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.