درگهان آماده مقابله با آبگرفتگی های معابر شهری

مدیر امور درگهان منطقه آزاد قشم از انجام اقدامات لازم برای آغاز بارندگی های پیش بینی شده توسط اداره هواشناسی استان شامگاه امشب در شهر درگهان خبر داد.

به گزارش فرینا، امیر سلکی با اشاره به فعالیت های ستاد بحران طی بارندگی های اخیر بیان داشت: تجربه بارندگی در سال های اخیر به ما کمک کرده که بتوانیم به خوبی آمادگی لازم جهت مدیریت اوضاع را در شهر درگهان ایجاد کنیم.
سلکی ادامه داد: در چند سال اخیر جزیره قشم از برکات نزول باران برخوردار شده و باتوجه به نیاز جزیره به ارتقا زیرساخت ها ما در تلاش هستیم تا با مهیا کردن امکانات لازم از آسیب دیدن معابر شهری و روستایی طی ناپایداری های جوی و دریایی جلوگیری کنیم.
مدیر امور درگهان منطقه آزاد قشم با تاکید بر اخطاریه اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: باتوجه به پیش بینی بارش رگبارمتوسط و نسبتا شدید باران، رعد وبرق، وزش باد نسبتاً شدید و مواج شدن دریا بهتر است شهروندان از تردد در حاشیه دریا خودداری کنند.
وی همچنین از ممنوعیت ورود به سواحل، سایت و جزایر ناز و ساحل گردشگری ریگو خبر داد و عنوان داشت: با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ در این مدت و علاوه بر آن وزش بادهای شدید در روزهای یک شنبه تا سه شنبه ورود به این محدوده ها نیز ممنوع اعلام شده است.
به گفته سلکی، ممنوعیت ورود به این محدوده ها اطلاع رسانی شده و با کسانی که در این مناطق تردد کنند، برخورد قانونی می شود.
گفتنی است، طبق اخطاریه اداره کل هواشناسی استان هرمزگان، علاوه بر ورود سامانه بارشی از روز شنبه 9 فروردین تا صبح روز دوشنبه 11 فروردین، وزش باد نسبتاً شدید شمال غربی ازبعدازظهر دوشنبه تا روز سه شنبه و مواج شدن دریا، نیز پیش بینی شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.