نقش اساسی کمیته پشتیبانی ستاد اجرایی خدمات سفرقشم در تامین نیازهای پزشکی و بهداشتی جزیره در مقابله با کرونا

رییس کمیته پشتیبانی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: این کمیته با دستورات و هدایت های رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و ریاست عالی این ستاد با خرید افزون بر 350هزار عدد ماسک، دو دستگاه ونتیلاتور ومقادیر زیادی لوازم پزشکی و اقلام بهداشتی نقش بزرگی در مهار شیوع ویروس کرونا در جزیره قشم داشته است.

به گزارش فرینا، عابدین سعادت فر با اعلام این مطلب افزود: 50 دستگاه تب سنج، 500عدد لباس تجهیزات حفاظت فردی(PPE)، 100 دست لباس ویژه پزشکی(گان) و برانکارد ایزوله، لباس فشارمثبت و کاور از مهم ترین لوازم پزشکی است که از سوی کمیته پشتیبانی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم خریداری و در اختیار ستاد بحران کرونای قشم قرار داده شد.

رییس کمیته پشتیبانی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم درباره اقلام بهداشتی به خرید 900لیتر مایع ضدعفونی کننده و تحویل سه هزار و 910لیتر آب ژاول از طریق شرکت آب و برق و تاسیسات منطقه آزاد قشم ازسوی این کمیته به مراجع ذیربط جهت ضدعفونی کردن اماکن عمومی قشم اشاره کرد و گفت: تجهیز نقاهتگاه شماره یک مبتلایان احتمالی به کرونا در آینده در قشم و تامین شش نفر نیروی کمکی بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم برای مبارزه با ویروس کرونا نیز از دیگر اقدامات این کمیته بوده است.
معاون توسعه و مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم همچنین درباره سایر اقدامات کمیته پشتیبانی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم یادآور شد: خرید 10 دستگاه مانیتور شهری، تعمیرات اساسی شبکه بی سیم سازمان، خرید چهار دستگاه کانکس و تامین آب و خودروهای مورد نیاز ستاد هم از اقداماتی بوده که از سوی این کمیته انجام شده است.
سعادت فر در پایان تعداد نیروهای سازمانی شاغل در ستاد خدمات سفر را افزون بر 236 نفر اعلام کرد و گفت: کمیته پشتیبانی ستاد اجرایی خدمات سفر به جهت ماهیت اجرایی وظایف خود، آماده انجام مصوبات این ستاد است.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.