پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت روز طبیعت

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پیامی روز طبیعت سال ۱۳۹۹ را به همه مردم ایران و جزیره تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این پیام از مردم جزیره خواست تا با احترام به حقوق همنوع و طبیعت و حفظ قرنطینه خانگی، رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت ترددها در شکستن زنجیره انتقال بیماری کووید 19 با همه مردم کشور و جهان همراه شوند.

در متن این پیام آمده است:

به نام خداوند یگانه 

روز سیزدهم فرودین ماه در تقویم‌ رسمی ایران به نام روز طبیعت نام گذاری شده‌ است. روزی که یادآور احترامی است که نیاکان ما برای طبیعت و گرامیداشت ذخایر آن قایل بوده اند. 
صدها سال است که مردم ایران زمین، به پاس قدردانی از دستان سخاوتنمند خداوند از آستین طبیعت، با حضور در دل کوه و دشت و دریا شکرگذار این نعمت هستند. هماهنگی و سازگاری با محیط زیست به عنوان موهبتی الهی، دستیابی به توسعه پایدار را مقدور ساخته و سرمایه مشترک نسل های امروز و فرداست.
اما روز طبیعت امسال برخلاف رسم آیینی هر سال، برای احترام به حقوق خانواده، مردم کشور و جهان همچنین به پاس احترام به طبیعتی که همواره سخاوتمندانه منابع خود را در اختیار ما قرار داده، در خانه می مانیم تا کوه و دشت و دریا نفسی تازه کند و زنجیره بیماری از هم گسسته شود.
طبیعت مال ماست و منتظر می ماند تا با تنی رها از آلودگی، کادر درمانی رها از خستگی و با بیمارستان هایی خالی از بیماری، پذیرای همه ما مردم ایران باشد. 
امیدواریم در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری سال "جهش تولید" نام گذاری شده، با همکاری هم بر این بیماری فراگیر پیروز شویم و با تبدیل این تهدید جهانی به یک فرصت ملی، ایرانی موفق تر از سال های قبل در عرصه تولید و شکست تحریم ها بسازیم.

حمید رضا مومنی
رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.