عملکرد‌ مثبت کمیته های ستاد اجرایی سفر قشم در مهار ویروس کرونا

بازرس مدیرعامل در ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: فعالیت های کمیته ۱۰ گانه این ستاد براساس سیاست های رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و ریاست عالی این ستاد در مهار شیوع ویروس کرونا در جزیره قشم بسیار موثر بوده و عملکرد آنها خوب بوده است.

به گزارش فرینا، نریمان توکلی با بیان این مطلب افزود: همه کمیته های این ستاد که با هدف ارائه خدمات مطلوب به جمع کثیر مسافران و گردشگر نوروزی از اقصی نقاط ایران و حتی خارج از کشور تشکیل شده بود با آغاز بحران شیوع ویروس کرونا تغییر هدف دادند و همگی به ارائه خدمات به کمیته بحران کرونای قشم پرداختند.
مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نظارت و کنترل خدمات کمیته های این ستاد را از وظایف تعیین شده خود اعلام کرد و گفت: نتایج اجرای این وظایف به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و ریاست عالی ستاد اجرایی خدمات سفر ارائه می شود.
 وی تصریح کرد: فعالیت های کمیته ها بطور مرتب از طریق بازدیدهای میدانی ریاست عالی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، برگزاری جلسات تخصصی وی با روسای کمیته ها و ادارات و نهادهای ذیربط  در سطح شهرستان و بررسی گزارشات واصله از سوی وی رصد می شود.
توکلی با تشکر از قائم مقام و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و روسای کمیته های 10گانه این ستاد و همچنین رییس حراست ستاد که با همکاری و همدلی در این مدت، منشاء خدمات زیادی در جهت رسیدن به اهداف ستاد بودند از تک تک کارشناسان و کارکنان اجرایی و خدماتی عضو کمیته ها و همه عوامل دست اندرکار در ستاد  نیز بخاطر زحمات و خدمات شان قدردانی کرد.    
گفتنی است در ستاد اجرایی خدمات سفر قشم کمیته های «خدمات حمل و نقل»، «خدمات شهری و روستایی»، «اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی»، «پشتیبانی  و امور اجرایی»، «برنامه ریزی و آمار»، «نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات»، «بهداشت و سلامت»، «خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک»، «تشریفات و رویدادها» و «اسکان و رفاه» فعال هستند.

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.