رفع تصرف بیش از 200هزار مترمربع از اراضی ملی قشم در سال 98

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: افزون بر 200هزار و 401مترمربع از اراضی ملی جزیره قشم به ارزش 208میلیارد و 518میلیون و 29هزار و 500 ریال در طول سال 1398 رفع تصرف شد.

به گزارش فرینا، حسین رفیعی آزادسازی این میزان اراضی را نتیجه همکاری بی شائبه همه دستگاه های ذیربط در جزیره دانست و افزود: این موفقیت حاصل برگزاری افزون بر  46 جلسه با این دستگاه ها و 22مورد بازدید میدانی از اراضی قشم در طول سال گذشته بوده است.
رفیعی از صدور افزون بر 351 فقره اخطاریه برای 470 هزار و 338 مترمربع  ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح جزیره در طول این مدت خبر داد و یادآور شد: همچنین در این مدت برای ساخت و سازهای غیرمجاز 39 پرونده تشکیل و به کمیسیون تخلفات ساختمانی ارسال شده است.
به گفته مشاور امنیتی و انتظامی سازمان منطقه آزاد قشم 78 پرونده قضایی نیز در طول سال 98 برای متصرفان اراضی ملی در سطح جزیره تشکیل شده و 15 پرونده در این مدت به واحد اجرای احکام قضایی ارجاع شده است.
رفیعی تعداد بازدیدها و کنترل برداشت از معادن جزیره قشم را در سال گذشته 197مورد اعلام کرد و گفت: 197 فقره پرونده در این مدت برای حمایت از مسکن روستایی بررسی شده است.
وی تعداد گشت هایی را که به صورت اکیپ برای حراست و حفاظت از اراضی ملی در سطح جزیره در طول مجموع سال 98 انجام شده است افزون بر یک هزار و 202 مورد اعلام کرد.

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم  درپایان از همکاری همه دستگاه های ذیربط  با اداره حفاظت از اراضی ملی سازمان در احقاق حقوق ملی در سطح جزیره قشم از جمله دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، بخشداران، دهیاران و اهالی جزیره قشم و همچنین حوزه های معاونت فنی و زیر بنایی، واحد ژئوماتیک، حراست، حقوقی و املاک و  مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم تقدیر کرد.

جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت و 67 روستا به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران قرار دارد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.