توسط رییس هیات مدیره ارس صورت گرفت:

تشریح اقدامات صورت گرفته با رویکرد تامین حداکثری منافع ملی و منطقه ای

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس ضمن تشریح عملکرد هیات مدیره ارس در سال گذشته گفت: تصمیمات اتخاذ شده در این هیات در راستای اهداف و استراتژی سازمان با رویکرد تامین حداکثری مصالح و منافع ملی و منطقه ای صورت گرفته است.

به گزارش فرینا، محسن نریمان گفت: تصمیمات گرفته شده در هیات مدیره ارس در طول سال 98 با رویکرد تامین حداکثری مصالح و منافع ملی و منطقه ای برای حرکت پرشتاب و متوازن در راستای حل مشکلات اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار، رونق تولید و مقابله موثر با تحریم ها صورت پذیرفته است.

نریمان به اقدامات انجام شده اشاره کرد و افزود: در راستای استراتژی های کلان سازمان منطقه آزاد ارس در طول یکسال گذشته 23 جلسه تشکیل شد که ماحصل این جلسات 168 مصوبه می باشد که مهمترین این مصوبات مربوط به موضوعات اقتصادی، تهسیل و حمایت از سرمایه گذاری و توسعه تجارت و بازرگانی بود.

وی در ادامه عنوان کرد: موضوعات مربط به حوزه عمرانی و زیربنایی، توسعه مدیریت، افزایش درآمد و تعدیل هزینه های غیرضروری ارس از دیگر مواردی بود که در چارچوب مقررات و قوانین تصمیمات مناسبی اتخاذ و ابلاغ گردید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پایان گفت: در سال پیش رو نیز با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تداوم تحریم ها و نیز تاثیر ویروس کرونا بر محیط کلان اقتصادی و عمرانی و با توجه به تداوم تحریم ها و شرایط و پیامدهای پساکرونایی، راهبردهای اساسی توسط هیات مدیره با محوریت جهش تولید بزودی تعیین و ابلاغ خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.