پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان

  • دوشنبه 18 فروردين 1399 - 11:25
  • قشم
  • 0 دیدگاه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با صدور پیامی فرا رسیدن 11 شعبان، سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را بر مردم شریف جزیره قشم بخصوص جوانان این جزیره تبریک گفته و با اشاره به سیره پاک خاندان عصمت و طهارت، سجایای اخلاقی آن حضرت را نمونه ای درخشان از گذشت، ایثار و فداکاری جوانان پرفضیلت مکتب سیدالشهدا حضرت امام حسین(ع) دانست.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم حمید رضا مومنی در این پیام با تشریح ویژگی های دوران جوانی، این دوران را موهبتی از جانب خداوند به انسان خوانده و گفت: بسیاری از نعمت های خداوند در جوانی به انسان ارزانی می شود و خوشا به حال جوانانی که قدر این دوره را می دانند و به بهترین وجه از آن برای سعادت دنیا و آخرت خود استفاده می کنند.
متن کامل این پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم  به شرح ذیل است:
فرهنگ اسلام، جوان را در جایگاهی ارزشمند و بلند قرار داده و تعابیر والایی را در شأن او آورده است. دین اسلام، جوان را به ملکوت نزدیک تر از دیگران می داند و معتقد به تکریم و بزرگداشت اوست.
بسیاری از نعمت های خداوند در جوانی به انسان ارزانی می شود و خوشا به حال جوانانی که قدر این دوره را می دانند و به بهترین وجه از آن برای سعادت دنیا و آخرت خود استفاده می کنند.
دوران جوانی، دنیای تحول، بحران و تغییرات شگرف در جسم و روح انسان است و افزایش توقعات و مطالبات انسان در این دوران، اتفاقی مبارک است که برنامه ریزان و مدیران جامعه باید آن را به فال نیک گرفته و با هدایت و راهبری درست جوانان، ظرفیت های بی بدیل آنها را برای ساختن آینده جامعه که متعلق به همین جوانان است، بکار بگیرند.
طبیعی است که نسل جوان همیشه دنبال الگوی مناسب برای خود است و به همین علت اگر جامعه ای نتواند این الگو را برای جوانان خود عرصه کند آنها ممکن است یا دچار سرخوردگی و ناامیدی بشوند یا اینکه دنبال الگوهای بیگانه بروند که در هر دو صورت، خسران عظیمی بر ملک و ملت خواهد بود.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، جوانان ما نقش تعیین کننده ای در تحولات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی ایران داشته اند و حضور مقتدر جوانان دانشمند ایرانی، امروزه در عرصه های علمی و فناوری های نوین در حوزه ارتباطات و اطلاعات  نقطه اوج نقش جوانان در این تحولات بشمار می رود.
سازمان منطقه آزاد قشم نیز با علم به این واقعیت و در راستای سیاست های جوانگرایی دولت محترم، مبادرت به جوانگرایی در حوزه معاونت ها، مدیریت ارشد و مدیریت میانی سازمان کرده و با اعتماد به مدیران جوان به نتایج و ثمرات ارزشمندی نیز دست یافته است.
اینجانب  فرا رسیدن 11 شعبان، سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را بر مردم شریف جزیره قشم بخصوص جوانان این جزیره تبریک می گویم و امیدوارم با الگو قراردادن سیره پاک خاندان عصمت و طهارت، سجایای اخلاقی آن حضرت را به عنوان نمونه ای درخشان از گذشت، ایثار و فداکاری جوانان پرفضیلت مکتب سیدالشهدا حضرت امام حسین(ع) در زندگی مان بکار بگیریم. ان شاء الله   


حمیدرضا مومنی
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

برچسب ها : قشم
خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.