اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)

عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) آخرین اقدامات انجام شده در این مجموعه را برای مبارزه با ویروس کرونا تشریح کرد.

به گزارش فرینا، محمدرضا کریمیان اظهار داشت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) همگام با وزارت بهداشت از نخستین ارگان هایی بود که اقدامات خود را برای مبارزه با بیماری کووید ۱۹ آغاز کرد.

کریمیان گفت: پایش مسافران ورودی از لحاظ داشتن علائم ابتلا به این بیماری، ضد عفونی مستمر ناوگان تاکسیرانی، سرویس های ایاب و ذهاب، ترمینال ها، ساختمان های اداری، مسیرهای دسترسی و محاوط شهر فرودگاهی، بخشی از اقداماتی بود که پس از تصویب در کمیته مبارزه با کرونا شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) که به دستور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این مجموعه تشکیل شده بود، انجام گرفت.

وی ادامه داد: عملیات ضدعفونی در تمامی بخش های شهر فرودگاهی و پایش مسافران ورودی به کشور هم اکنون نیز بدون وقفه با نظارت پایگاه مراقبت بهداشت مرزی در حال انجام است و همچنین کلیه مسافران، نیروهای عملیاتی، مستقبلین و مشایعت کنندگان نیز پیش از ورود به ترمینال مسافری از نظر علائم ابتلا به بیماری کووید ۱۹ کنترل می شوند.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بیان داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور، این طرح در فرودگاه امام (ره) نیز آغاز شده و سالن های ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه که در حال حاضر عملیاتی است، برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی علامت گذاری شدند.

عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از شیوع کرونا در شهر فرودگاهی، شیفت بندی کارکنان اداری و عملیاتی بود که در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرا گردید.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.