پیش بینی اشتغال زایی برای 10 هزار نفر در بزرگترین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با آماده سازی 165 هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی پیام بعنوان بزرگترین فاز این منطقه در هفت پهنه و تعریف نوع فعالیت ها، ده هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد .

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق ضمن اعلام مطلب فوق از راه اندازی فاز جدید بعنوان چهارمین و بزرگترین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام به مساحت 165 هکتار خبر داد و افزود: بیش از این اراضی منطقه ویژه اقتصادی پیام در سه فاز و به مساحت 114 هکتار بوده است.
پناگو مطلق خاطر نشان کرد: چهارمین فاز منطقه ویژه اقتصادی بعنوان نقطه طلایی ارتقاء منطقه، گامی در جهت تحقق شعار سال و با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارائه  خدمات به تولیدکنندگان داخلی در حال آماده سازی است که در آینده نه چندان دور شاهد فعالیت گسترده ای در این فاز خواهیم بود .
ثناگو افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته در طرح جامع، چهارمین فاز منطقه ویژه اقتصادی پیام به نخستین قطب فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی در کشور تبدیل خواهد شد .
وی در پایان و با اشاره به مطالعات صورت گرفته در طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی پیام  ادامه داد: فعالیت های این فاز در هفت پهنه تعریف شده  همچنین میزان اشتغال هر فعالیت مشخص شده است . 
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصای پیام در پایان افزود در حال حاضر کلیه فضا های این فاز در در مرحله اجرای زیر ساخت های آب ، برق و فاضـلاب و ... است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.