ثبت نهایی 290 شرکت و موسسه در سال 98

رییس اداره ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد قشم از ثبت نهایی افزون بر 290 شرکت و موسسه در این منطقه در سال 98 خبر داد.

به گزارش فرینا، رویا زاهدنیا با اعلام این مطلب افزود: در میان این شرکت ها شعبات شرکت های ایرانی و شرکت های خارجی نیز وجود دارد و موسسات هم شامل موسسات انتفاعی و غیر انتفاعی می شود.
زاهدنیا با اشاره به اینکه در طول سال گذشته افزون بر هفت هزار و 230پرونده ثبتی از سوی اداره ثبت شرکت های منطقه آزاد قشم به ثبت نهایی رسیده است، تصریح کرد: در این مدت یک هزار و 815 جلد دفتر کل و روزنامه شرکت های مستقر در این منطقه  نیز توسط این اداره پلمب شد.
وی درباره عملیات ثبتی تاسیس این شرکت ها هم گفت: در سال 98 همکاران این اداره موفق شدند بالغ بر 9هزار و 335 فقره عملیات ثبتی شامل ثبت تغییرات و پلمب دفاتر تجاری شرکت های فعال در منطقه آزاد قشم را به صورت قطعی به ثبت نهایی برسانند.
رییس اداره ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد قشم همچنین به عملیات قطعی صورت گرفته در واحد املاک و اراضی این اداره از ابتدای سال 98 تا پایان سال 98 اشاره کرد و یادآور شد: این عملیات شامل بازداشت و رفع بازداشت اسناد و نقل و انتقال رهنی است که افزون بر 183مورد پرونده قطعی مربوط به نقل و انتقال اسناد اجرایی در این واحد ثبتی صورت پذیرفته است.
زاهدنیا راه اندازی سیستم الکترونیکی تاسیس شرکت ها را هم از اتفاقات خوب سال 98 در این اداره ارزیابی کرد و گفت: از اول شهریور سال گذشته این سیستم الکترونیکی به صورت قطعی جایگزین سیستم سنتی قبلی درخصوص تاسیس شرکت ها در این اداره شده است.
وی همچنین درباره برنامه های سال 99 اداره ثبت شرکت های منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در این سال سیستم الکترونیکی پلمپ دفاتر تجاری اشخاص حقیقی و حقوقی در این اداره راه اندازی می شود.
به گفته وی راه اندازی سیستم الکترونیک ثبت مصوبات تغییرات شرکت ها نیز از جمله برنامه های آتی اداره ثبت شرکت های منطقه آزاد قشم بشمار می رود.
رییس اداره ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد قشم با تقدیر از شرکت ها و موسساتی که در سال گذشته با این اداره درخصوص امور ثبتی خودشان همکاری و همراهی بی شائبه ای داشتند از زحمات و تلاش های صادقانه کلیه همکاران خود نیز برای توسعه و ارتقاء خدمات این اداره قدردانی کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.