کاهش 8 درصدی پروازهای قشم نسبت به سال 97

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم از کاهش 8 درصدی پروازهای فرودگاه بین المللی قشم در سال 98 نسبت به سال 97 به دلیل اعمال محدودیت های پروازی در این منطقه، باهدف پیشگیری از شیوع بیماری کووید 19 خبر داد.

به گزارش فرینا، غلامرضا دهقانی زاده با اشاره به تعداد چهار هزار و 512 پرواز در مسیرهای مختلف به قشم طی سال گذشته بیان داشت: در این پروازها 418 هزار و 826 مسافر به جزیره قشم تردد داشته اند.
دهقانی زاده افزود: این پروازها در دو قسمت پروازهای داخلی و خارجی با کاهش 5.5 درصدی در تعداد مسافر نسبت به سال 97 همراه بوده تا با کنترل ترددها از گسترش بیماری به داخل جزیره جلوگیری شود.
وی ضمن ابراز امیدواری برای حل بحران بیماری پاندمی کروناویروس گفت: امیدواریم با برنامه های توسعه ای که در سال جدید در پیش داریم، کاهش ورود گردشگر را در سال 98 ، به خوبی جبران کنیم تا در سال جهش تولید، با ورود مسافران بیشتر به منطقه آزاد قشم، نقشی ارزنده در رونق اقتصاد جزیره داشته باشیم.
سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم به بخشی از اهداف فرودگاه بین المللی قشم در سال 99 اشاره کرد و عنوان داشت: تکمیل و راه اندازی ساختمان تکنیکال بلاک، احداث سایت و نصب راه اندازی سیستم فرود دقیق(ILS/DME)، خرید، نصب و راه اندازی سیستم ارتباطی برج مراقبت پرواز و احداث و راه‌اندازی Duty Free Shop توسط بخش خصوصی، از برنامه های ما برای توسعه خدمات فرودگاهی در سال جدید می باشد.
به گفته دهقانی زاده، افزایش پروازها و ایجاد مسیرهای پروازی جدید نیز قسمتی از اهداف این مجموعه به منظور کمک به افزایش جذب گردشگر باهدف توسعه اقتصاد جزیره در سال جهش تولید است.
سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه منطقه آزاد قشم ادامه داد: توسعه فرودگاه بین المللی قشم به ویژه در بخش خدمات بین الملل، دریچه ای برای معرفی توانمندی های این جزیره در حوزه های گردشگری و سرمایه گذاری به مردم جهان است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.