بازسازی 2 کاخ دوره پهلوی در دستور کار منطقه آزاد کیش قرار گرفت

مدیرعامل منطقه آزاد کیش بازسازی و بهسازی کاخ 1 و 2 جزیره کیش را یکی از اولویت‌های سال 99 اعلام کرد و گفت: امسال پارک ایران زمین در قالب توسعه فضای سبز 300 احداث می‌شود.

به گزارش فرینا به نقل از گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، غلامحسین مظفری با تاکید بر لزوم مهندسی مجدد در تمام حوزه های سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: فرایند تصمیم گیری ها در ابتدای هر سه ماه از سال تصویب و اجرایی خواهد شد و این اقدام تحت گزارش عملکرد از تمام حوزه های سازمان در راستای شفاف سازی ارائه می شود.
مظفری اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد کیش را پل ارتباطی میان دستگاه های نظارتی با این سازمان مطرح کرد و افزود: این اداره باید به گونه ای عمل کند که تمام فعالیت ها در سازمان منطقه آزاد کیش در راستای شفاف سازی و تعامل اطلاعات با دستگاه های نظارتی باشد.
وی ادامه داد: وظیفه ذاتی اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات و اداره حراست سازمان منطقه آزاد کیش با نگرش حل موضوع و شفافیت سازی و صیانت از سازمان، مدیران و فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه ها است.
مدیرعامل منطقه آزاد کیش با بیان این‌که بازنگری در برنامه های سال 1399 و تولید محتوا و تعامل ملی و رسانه ای از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته است، تصریح کرد: فضای کار و تلاش در جزیره کیش و تعامل با بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد کیش مدیریت شده است. با بهره گیری از ظرفیت های سرمایه اجتماعی و فرصت های پیش رو در حوزه های مختلف می توانیم اقدامات اساسی انجام دهیم.
مظفری بخش عمده فعالیت های سازمان منطقه آزاد کیش را پروژه های عمرانی اعلام کردو گفت: بازسازی و بهسازی پروژه کاخ شماره 1 و 2 با مشارکت بخش خصوصی عملیاتی خواهد شد. همچنین مطالعات ساماندهی سواحل کیش به طول 42 کیلومتر به اتمام رسیده و کارهای مقدماتی ساماندهی از حد فاصل ماشه تا مسجد امیر آغاز شده است.
وی به احداث پارک ایران زمین در قالب توسعه فضای سبز به وسعت 300 هکتار اشاره داشت و گفت: این پارک یکی از بزرگترین پروژه هایی است که امسال اجرایی خواهد شد و سرمایه گذارانی برای مشارکت در این پروژه اعلام آمادگی کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.