ایفای مسئولیت اجتماعی منطقه آزاد چابهار نوید دهنده آبادانی مناطق همجوار است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ایفای مسئولیت اجتماعی منطقه آزاد چابهار نوید دهنده عمران و آبادانی مناطق همجوار است و بر این اساس سند مسوولیت اجتماعی در حوزه‌های بهداشت، آموزش و توانمندسازی جوامع محلی، محیط زیست و گردشگری تدوین شده و در حال انجام است و با ردیف بودجه‌ای خاص برای هر نیازمندی می‌توان کارهای مثبتی انجام داد.

به گزارش فرینا، عبدالرحیم کردی در شورای اداری کنارک اظهار داشت: از سال ۱۳۹۶ با همکاری دانشگاه تهران مطالعه‌ای را براساس نیازمندی‌ها و تدوین سند مسئولیت اجتماعی انجام‌شده و در همه حوزه‌ها در حال کار هستیم.

کردی بیان کرد: در بخش ورزش، فرهنگی، گردشگری و آموزش بیش‌از ۲۵ میلیارد تومان در حال هزینه بوده و بسیاری از مدارس در حال ساخت و یا پروژه‌های نیمه‌تمام نیز در حال انجام است.

وی گفت: ۱۰ زمین چمن روستایی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان در ساخت داریم و همچنین برای زیرساخت‌های گردشگری توافق‌های خوبی انجام‌شده و در این زمینه بیش از ۲ میلیارد تومان در حال هزینه است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد: پروژه‌ها براساس سهم ۵۰ درصدی در حال انجام است تا بتوان با همکاری دستگاه اجرایی مربوطه مشارکت داشته باشیم و در راستای آبادانی و توسعه مناطق همجوار چابهار گام برداریم.

کردی ادامه داد: نقاهتگاه بیماران کرونا نیز راه‌اندازی شده و در سالجاری برای حوزه سلامت برنامه‌های دیگری نیز در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به اینکه توسعه زمانی اتفاق می‌افتد که در همه بخش‌ها به‌ویژه فرهنگی و اجتماعی ورود کرد و مسئولیت اجتماعی را به‌خوبی اجرایی کرد، افزود: تجار و فعالان اجتماعی باید مسئولیت اجتماعی را رعایت کنند و باید سالانه مبلغی را درخصوص مسئولیت اجتماعی و بهبود شاخص‌های اجتماعی اختصاص و هزینه کنند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با قدردانی از اعضای شورای اداری کنارک، گفت: ارائه خدمت به مردم در روزهای سخت کرونایی با توجه به روحیه انقلابی و جهادی مردم یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

کردی افزود: همه اقشار جامعه و مسئولان با حداکثر توان خود اقدامات هماهنگ و منسجمی انجام داده‌اند.

فرماندار کنارک نیز در این نشست اظهار داشت: با همکاری منطقه آزاد با محوریت تحول در توسعه صنعت و مدرنیزه کردن صید و همچنین اشتغال‌زایی در زمینه‌های فرآوری محصولات شیلاتی و استفاده هر چه‌بهتر از ظرفیت‌های شیلاتی همایش‌های ملی توسعه شیلات در این شهرستان برگزار می‌شوند.

حمیدالدین یوسفی با اشاره به اینکه تمام ظرفیت‌های شهرستان را برای تحقق شعار سال بکار خواهیم بست، خاطرنشان کرد: جذب سرمایه‌گذار و ایجاد بستر مناسب کسب‌وکار، رفع موانع موجود و تسهیل در امر کارآفرینی، تقویت تولید و ایجاد اشتغال ازجمله اهداف مجموعه دولت در شهرستان کنارک در راستای تحقق شعار سال به شمار می‌رود.

یوسفی ادامه داد: امروز مسئله کرونا در ایران یک تهدید است که باید آن را با هوشیاری، طراحی و برنامه‌ریزی صحیح به فرصت تبدیل کنیم.

وی مجموعه منجر به ایجاد تحولی در حوزه آبزیان و کشاورزی شهرستان خواهد شد.

فرماندار کنارک از تلاش‌های مستمر و ایثارگرانه تمامی مدافعان حوزه سلامت که از زمان شیوع ویروس منحوس و مهاجم کرونا بدون هیچ چشم‌داشتی برای تأمین، حفظ و ارتقای سلامت مردم تلاش کردند تقدیر کرد

یوسفی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در کنارک، افزود: تنها راه شکست ویروس کرونا، قطع کردن زنجیره انتقال است که مردم باید در این زمینه کمک کنند و مهم‌ترین کمک آن‌ها نیز ماندن در خانه است.

وی افزود: به‌منظور استمرار حرکت بخش صنعت و تولید در راستای برنامه جهش تولید و با توجه به بحران کرونا و تداوم تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی می‌بایست با برنامه‌ریزی دقیق به جلو پیش رفت.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.