برگزاری دوره آموزشی مفاهیم پیاده سازی BIM ویژه پیمانکاران و مشاورین حوزه عمرانی ارس

سرپرست معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری دوره آموزشی مفاهیم نقشه راه پیاده سازی BIM برای کارشناسان، مهندسین مشاور و پیمانکاران حوزه عمران و زیربنایی  ارس بصورت وبینار خبر داد.

به گزارش فرینا، حبیب زمانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به نیاز مبرم صنعت ساخت و ساز کشور به استفاده از تکنولوژی های نوین در یکپارچه سازی پروژه های عمرانی صنعتی و زیرساختی و جلوگیری از افزایش هزینه، زمان و کاهش کیفیت پروژه ها، دوره آموزشی مفاهیم نقشه راه پیاده سازی BIM بصورت کاربردی برای کارشناسان، مهندسین مشاور و پیمانکاران حوزه عمران منطقه آزاد ارس همزمان با سایر مناطق آزاد کشور برگزار می شود.

زمانی افزود: بر این اساس این دوره آموزشی ویژه  مشاورین و پیمانکاران فعال در حوزه مناطق آزاد توسط مدیریت فنی و امور زیربنایی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد  با همکاری موسسه آکادمی انقلاب صنعتی چهارم نیازسنجی و تنظیم شده و حضور و فعالیت  کلیه مشاورین و پیمانکاران فعال در منطقه آزاد ارس در این دوره ها الزامی می باشد.

وی عنوان کرد: دوره آموزشی مفاهیم نقشه راه پیاده سازی BIM بصورت وبینار و در 5 جلسه در قالب سرفصل های تعیین شده با تدریس دکتر سعید بنی هاشمی عضو هیات علمی دانشگاه کانبرا استرالیا برگزار می شود.

سرپرست معاونت فنی و زیربنایی در خاتمه خاطر نشان کرد: کلیه پیمانکاران و مهندسین مشاور حوزه عمران و زیربنایی جهت شرکت در این دوره ها می بایست از طریق سایت i4academy.ir ثبت نام نمایند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.