برگزاری دومین نشست شورای هماهنگی اقدامات پسا کرونا منطقه آزاد قشم

دومین نشست شورای هماهنگی اقدامات پسا کرونا منطقه آزاد قشم با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم، معاونین و جمعی از مدیران این سازمان در محل مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

به گزارش فرینا، در ابتدای این نشست معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم با تشریح آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در جزیره قشم اعلام کرد که طبق آمارها و گزارش های مستند ودقیق و با تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد بحران کرونای قشم با هدایت شبکه بهداشت و درمان قشم و حمایت های همه جانبه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، جزیره قشم از جهت مهار این ویروس در کل کشور به عنوان منطقه سفید و ویژه شناخته می شود.

مرتضی شیخ زاده با بیان اینکه از 410 نفر در جزیره قشم که مشکوک به داشتن علایم ویروس کرونا بودند تست کرونا گرفته شد، تصریح کرد: از این تعداد نتیجه افزون بر 42 نفر آنها مثبت اعلام شد که ازاین افراد 25نفر زن و 17نفر مرد هستند.
به گفته شیخ زاده، از این افراد نیز تنها 4 نفر در بیمارستان بستری هستند و سه نفر نیز در قرنطینه کامل بسر می برند و به یاری خدا حتی یک نفر نیز در جزیره قشم به علت ابتلا به کرونا فوت نکرده است.
براساس این گزارش در ادامه این نشست، گزارش اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات اولین نشست شورای هماهنگی اقدامات پسا کرونا منطقه آزاد قشم توسط عابدین سعادت فر معاون توسعه و مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم ارائه شد.
این گزارش حاکیست احمد دیرستانی مدیراملاک و مستغلات و محمدرضا عباسی مدیر فناوری و اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم نیز بطورجداگانه گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مدیریت خود را ارائه کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.