معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

امکانات زیرساختی مورد نیاز سرمایه‌گذاران در استان اردبیل فراهم می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین و شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بازدید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، فرزاد قلندری در این بازدید گفت: در سال جهش تولید برنامه‌ریزی‌ها را طوری پیش خواهیم برد تا امکانات زیرساختی مورد نیاز برای صنعتگران و تولیدکنندگان استان در حد مطلوب فراهم باشد.

قلندری به مراحل پایانی تکمیل شدن زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی نمین اشاره کرد و افزود: راه و انرژی مورد نیاز این منطقه تامین شده و عملیات اجرایی چند پروژه برای تقویت زیرساخت‌ها از جمله عملیات توسعه شبکه برق به طول هشت کیلومتر و احداث چهار ساختمان اداری و خدماتی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع آغاز شده است.

وی ادامه‌داد: همچنین در مرحله تجهیز کارگاه و حمل مصالح برای اجرای عملیات آماده‌سازی معابر اصلی منطقه اقتصادی نمین توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل راه ورودی این شهرک را نامناسب دانست و از توافق به عمل آمده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت بازسازی و بهسازی معابر این شهرک خبر داد.

قلندری گفت: فاز اول این بهسازی حدفاصل ورودی تا میدان صنعت آغاز شده و سایر زیرساخت‌های شهرک تقویت خواهد شد.

وی تاکید کرد: باید زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاران به نحو مطلوب تامین شود تا آنها بتوانند در سال جهش تولید بیش از گذشته به توسعه اقتصادی کشور، ایجاد اشتغال  و معیشت شهروندان کمک کنند.

در این بازدید مدیران برخی از دستگاه‌های اجرایی از جمله راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، محیط زیست، امور اراضی و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی و مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل نیز حضور داشتند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.