نتایج جشنواره های فرهنگی هنری پویش"در خانه بمانیم" ارس اعلام شد

مدیر امور فرهنگی هنری و آموزشی سازمان منطقه آزاد ارس از اعلام نتایج جشنواره های فرهنگی هنری پویش در خانه بمانیم منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، ابراهیم نصیری با اعلام این خبر گفت: پیرو فراخوان های صادره در خصوص جشنواره های فرهنگی و هنری  پویش در خانه بمانیم تعداد 61 نفر در مسابقات کتابخوانی شرکت نمودند که از این میان به 10 نفر از افرادی که تمامی سوالات را پاسخ صحیح داده اند به قید قرعه کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا می شود.

نصیری با اشاره به اینکه مسابقه نقاشی در قالب جشنواره رمضان تا پایان ماه مبارک تمدید شده است افزود: در بخش نقاشی کودکان نیز 56 اثر به این مدیریت وصول شده بود که با توجه به سطح آثار رسیده به 10 نفر کارت هدیه یک میلیون ریالی تعلق می گیرد.

وی در ادامه یادآور شد: با توجه به درخواست های مکرر ارس وندان، مسابقات مربوط به عکاسی، دلنوشته، خاطره گویی، دعا و قرآن در قالب جشنواره  "خلوتگه راز" و تدوام پویش #درخانهبمانیم تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد و علاقمنئان می توانند آثار خود را طبق شرایط اعلام شده ارسال نمایند.

اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی: سمیه صفری، پیمان مختارزاده، پریسا کریمی، ثنا کریمی، علی خطیبی، هادی بزرگی، فریده قصابزاده، قربان اروجی، صفیه اشرفی، محسن عظیمی.

اسامی برندگان مسابقه نقاشی کودکان: الینا شکوه فر، امیر محمد صیامی، سید محمد حسینلر، آروین پورستی، آیناز آریانپور، سیدرضا حسینلر، هلنا سیفی، الیسا مطلب زاده، عطا حسن بگلو، راحیل عربیان.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.