در جهت نوسازی ناوگان باری کشور:

اعلام زمان ثبت نام واردات کامیون‌های کارکرده سه سال ساخت

سازمان حمل‌ونقل جاده‌ای، شرایط نوسازی ناوگان باری برون‌شهری و زمان ثبت نام متقاضیان واجد شرایط واردات کامیون‌های کارکرده تا سه سال ساخت را اعلام کرد.

به گزارش فرینا به نقل از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، این سازمان در راستای فعالیت‌های متنوع خود در جهت نوسازی ناوگان باری کشور و استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی مندرج در قوانین احکام دائمی توسعه، در نظر دارد به منظور تسریع در انجام روند نوسازی و براساس ماده (۳۰) قانون احکام دائمی برنامه کشور، از تاریخ سوم خرداد سالجاری از متقاضیان ورود خودرو‌های سنگین تا سه سال ساخت در آدرس اینترنتی خود www.rmto.ir بخش نوسازی و توسعه ناوگان ثبت‌نام بعمل می‌آورد.

ذی‌نفعان این طرح، شامل شرکت‌های تولیدکننده داخلی خودرو‌های سنگین، شرکت‌های حمل‌ و نقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شرکت‌های واردکننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت و مالکان حقیقی و حقوقی کامیون‌های فرسوده واجد شرایط و متقاضی واردات می‌شود.

گفتنی است؛ هرگونه اطلاعیه دیگری در خصوص واردات و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی موضوع این اطلاعیه فاقد اعتبار بوده مگر آن که منحصراً در سایت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درج شده باشد.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.