حمل یکسره محموله های گندم ترانزیتی کشور هند به افغانستان

بازگشت کانتینرهای خالی باقیمانده به بندر چابهار با تخلیه تدریجی محموله اهدایی از طریق مرز میلک همچنان ادامه دارد و تمام تلاش بر این است که محموله های بعدی بصورت حمل یکسره و در کوتاهترین زمان به کشور افغانستان ارسال شود .

به گزارش فرینا به نقل از به گزارش پرتال حمل و نقل، مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: اولین محموله 5 هزار تنی گندم اهدایی هند به افغانستان در سال 99، از طریق بندر چابهار به مقصد رسید.
بهروز آقایی با بیان این که قرار است محموله 75 هزار تنی گندم از طریق بندر چابهار به افغانستان ترانزیت شود، بیان کرد: بخشی از این محموله در قالب 203 کانتینر، وارد بندر چابهار و بلافاصله عملیات تخلیه و بارگیری این کالا آغاز شد.
آقایی گفت: پس از هماهنگی با گمرک، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و تمام سازمان ها و مراکز ذیربط، 203 کانتینر توسط کامیون، ظرف 12 روز پس از تخلیه از کشتی به مرز میلک ـ زرنج حمل و وارد کشور افغانستان شد.
به گفته وی، تاکنون قریب به 61 کانتینر خالی از این محموله از طریق مرز زرنج ـ میلک به بندر شهید بهشتی چابهار بازگشته است. بازگشت کانتینرهای خالی باقیمانده به بندر چابهار با تخلیه تدریجی محموله اهدایی از طریق مرز میلک همچنان ادامه دارد و تمام تلاش بر این است که محموله های بعدی بصورت حمل یکسره و در کوتاهترین زمان به کشور افغانستان ارسال شود .

برچسب ها : بندر چابهار
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.